Hvordan er formen deres?

rosenjenta

Glad i forumet
Hei!

I morgen er jeg 37 uker på vei,og starter da på uke 38. Formen min er bra, MEN det er så forferdelig varmt!! Sover dårlig om natten, da pga varmen og at jeg må opp og tisse ofte. Jeg koser meg med magen, men kjenner at jeg begynner å ha veldig veldig lyst til å møte nurket. [:)]

Bevegelsene er annerledes nå, preges av plassmangel tror jeg.hehe. De er litt "glidende" og varer ganske lenge. Sikkert trangt og varmt inni der stakkar!!!
Jeg har begynt å tenke endel på fødselen, jeg gruver meg ikke. Jeg er mest spent på hvordan det hele starter og ikke minst NÅR det starter. Bagen er pakket for noen uker siden.

For ca 2 uker siden hadde jeg litt brun utflod, var i kontakt med lege og jordmor og de sa at det var modning og at det kanskje var slimproppen. Jordmor sa at det ikke var ensbetydene om at fødsel sto for døren. Hun sa også at det ikke var alle som hadde slimpropp! og at den kunne gå uker før fødselen.

Jeg slapper av mere nå ettersom jeg snart går inn i uke 38. Godt å tenke på at babyen ikke regnes som prematur lengre. Føler med de som har fått baby mange uker (måneder) for tidlig, blir laaang tid på sykehuset, men allikvel så sier de at de hadde en fin tid og at de fikk mye støtte og hjelp. Det beste er jo uansett at babyen blir i magen til den er ferdig.

Dagene blir litt lange av og til. Mye tid går med til tv titting og surfing på internett (og husarbeide). hehe.

Dere får ha en fin dag jenter!!

Lykke til. Endelig er vi kommet til JULI  

Formen min er bedre nå enn på lenge. Sliter ikke så mye med ryggen og bekkenet lenger.
Jeg er veldig flink til å gå tur.og nå har det blitt lengre og lengre turer på meg i det siste. (vi har 2 hunder som jeg og samboer går med[:D]) I dag har jeg vært litt utmatta pga. varmen, men ikveld skal det gås en laang tur håper jeg[;)] Gleder meg til å kunne jogge og sparke fotball igjen!! Håper gullet vårt kommer snart[:)]

Her begynner livet å bli tyngre. Føler jeg har sluppet billig unna hittil, men nå har det kommet endel småplager; morgenkvalme, numne fingre, hovne bein og hender, vondt i knærne og heteslag på toppen..
Men jeg klager ikke, det hører jo til, selv om det kan komme noen sukk innimellom.
Nei, nå går jeg og baker en kake-så blir livet mye lysere med en gang!
Ha en fin kveld girls

Formen er på topp! Stort sett.... Bare tålmodigheten som tærer på humøret... [:@]

Formen min er egentlig ok, men jeg blir sliten av den minste ting. Blir sliten av å gå på kafe og får vondt i bekkenet bare jeg går en kort tur, så livet mitt har vært temmelig stillesittende de siste ukene. Sliter med det samme problemet som deg, nettene er et mareritt. Har vondt i magen/underlivet og må opp flere ganger om natten og drikke kaldt vann eller gå på do. Varmen er veldig plagsom om natten. Beina er hovne.

Formen er på topp, men det er værre med tålmodigheten min.. imorra er jeg i min 41 uke.... nå er jeg lei

Formen er ganske så fin. Er noe redusert, men har ikke så mye mer plager en hva som er forventet med den badeballen jeg går å bærer på. Varmen er plagsom da, og nettene er så som så... Sover ikke lenge om gangen, men av og til holder det å snu seg, så sovner jeg igjen.
Ser frem til å få prinsessa i armene nå, men må vel vente noen uker til...

Bekkenet er blitt litt bedre ettersom frøkna synker lenger og lenger ned i bekkenet.
Men er veldig trøtt og sliten om dagen, men det er fordi jeg reagerer sånn på varmen.
Men snart er tulla her så da gjør det ingen ting[:D]

Formen min er veldig fin [:D] har hørt at man kan føle seg ekstra opplagt og ha masse ekststra overskudd rett før fødselen. Jeg har jo vært i fin form hele tiden. Har litt kynnere på kveldene, kan være plagsomt. Natta er som den har vært ganske lenge, er oppe hver andre-tredje time for å tisse.....slitsomt til tider men nå når jeg ikke skal opp på jobb så går det helt greit.
Uansett så er jeg klar for å få babyen i armen nå [:)]

Formen er fin [:D]
Koser meg med bowlingkula mi, selv om den til tider er tung!!!
Gleder meg grenseløst til å få møte lille gutt, men er ikke lei ennå...

Nei, alt i alt så koser jeg meg med magen min og bevegelsene hans [:D]
For leve på det i 3-5 uker til [:D]

joda,,formen er vel som ventet når man har to dager igjen til uke 38 tenker jeg!!
Har endel halsbrann, men har hatt det hele tiden..
ellers så er jeg ganske øm under bena...på hælen, og under tåballputen!! hovnet littepittegrann opp på anklene!!
er også mye mer trett enn jeg har vært til nå...

Men ingen plager i bekkenet, og ingen tegn til at fødselen skal starte....nå må det vel skje noe snart!!![:)][:D][8|]

skal ikke klage jeg!! Har vel vært et heldig svangerskap til nå...med halsbrann som værste plage!

Er i ganske god form til å være 2 dager før termin.. men jeg begynner å merke det nå..
Verker i bekkenet,har problemer med å gå.. Mye menssmerter og stikkinger og jeg hovner en del i beina.
...ja, og så er det helt uutholdelig varmt til tider... spesielt om natta, vanskelig å sove...

..men, tar alt som gode tegn på at fødselen snart er i gang.. Får det venter jeg veldig på kjenner jeg..

Back
Topp