Hvordan er formen deres

Septemberkansje

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Hvordan er formen deres nå? For min del må jeg være ærlig å si dette er første dagen jeg kjenner noe som helst glede i dette svangerskapet til nå.
I 10 uker har jeg vært kvalm 24 time i døgnet, vært ekstremt trøtt å uvel i hele kroppen, idag har formen vært så å si på topp:happy:

Måtte dagene fremover bli like bra:Heartbigred
 
Helt pyton, konstant kvalm, mye svimmel og vondt i hode. Bekken som knirker og knaser og veldig vondt til tider. Ennå i full jobb men skal til legen på tirsdag så får se hva han sier. Er i tillegg alene med 3 barn i en uke til
 
14+4 idag. Veldig trøtt, sover mye, vondt i hode nesten hver dag og brekker meg av hver minste lukt. Dagens brekkning... Bacon, stekt bacon liksom. Min samboer mener han har blitt sammen med en frosk, slik som jeg holder på om dagen. Mer brekke lyder enn vanlig snakk. :yuck::wtf: Men det kommer seg vel kanskje.
 
15+5. Formen er egentlig ganske bra! Litt trøtt og en del vondt i hodet, men egentlig ingenting jeg kan klage over :)
 
15+5 er veldig kvalm og uggen. Var slik hele forrige svangerskap også, er slitsomt men synes det går helt greit. Det verste synes jeg er hodepinen. Føler at den kommer så å si hver ettermiddag/kveld. Er plaget med migrene til vanlig, men denne hodepinen er skikklig intens på en helt annen måte, håper at det snart går i over:)
 
Har vært veldig trøtt, men det er mye bedre nå. Har dog en del hodepine, men den er svak.
Drikker litt biola hver morgen, hjelper meg veldig hvertfall :happy:
 
Begynner å bli ganske bra nå synes jeg - 17+1 i dag.. har vært både kvalm og trøtt, men synes det har gått over nå (så lenge 2-åringen sover på natta da).. Jeg har også mye hodepine på ettermiddag og kveld, men trodde kanskje det var fordi jeg er så mye inne.. ser jo nå at mange sliter med det samme! Egentlig litt greit å vite at det kan skyldes svangerskapet :) Begynt med litt bekkenplager også, mest vondt ved halebeinet foreløpig, men det er veldig vondt å gå noe særlig mer enn et par km.. :wtf:
 
19+1 i dag. Jeg er mindre trøtt, og har mer matlyst enn på lenge. :happy:

Men jeg er fremdeles kvalm om morran (med mye slim i halsen, så jeg brekker meg lett), og blir fort sliten og kvalm hvis jeg anstrenger meg. Forstoppet er jeg og, hurra.
 
Føler meg fin i formen med unntak av at jeg lettere får bekkensmerter. Energien varier fortsatt fra dag til dag, men det er langt i fra så ille som det var 1.trimesteret. Da kjente jeg på sånn ordentlig utmattelse. Deilig å slippe det nå :happy: Ellers har jeg stooor matlyst :hilarious:
 
17+6. Lett bekkenløsning og kvalme på tom mage noen morgener. Ellers er jeg i god form :)
 
Jeg har hatt det ganske bra siden uke 12. Bekken og rygg krangler og jeg må hvile mye mer enn før, men er ett helt annet energinivå enn første trimester! Absolutt ikke som normalt, men mye bedre enn det var.

Dvs, denne uken har kvalmen kommet tilbake, men igjen, helt annet nivå enn i første trimester. Absolutt ikke gøy og jeg håper det går over, men jeg overlever foreløpig.
 
Formen min er veldig bra om dagen, er 18+6 i dag.
Så lenge jeg får 8 timer søvn og husker joggesko pga hoftene mine merker jeg ikke noe til graviditeten, bortsett fra når jeg går i oppoverbakke eller 2åringen trasser. Lunta er litt kortere enn normalt, men fysisk form er bra, jeg er veldig heldig som ikke merker noe til graviditeten. :)
 
Formen er så bra at jeg egentlig ikke føler meg gravid :hilarious: Sånn bortsett fra en mage som blir stadig større, en blære som blir stadig mindre og en helg haug med spark i løpet av dagen :)
 
Samme som hun over her egentlig, formen er ganske bra! Føler meg egentlig ikke gravid bortsett fra magen og ligamentsmerter nå og da.
 
Endte med å bestille meg bekkenbelte nå. Etter en liten gåtur i går har jeg mye vondt i nedre ryggen i dag. For å få gjort husarbeid må eg ta litt og litt for så å ligge meg ned å strekke ut ryggen igjen..
Jeg har også dager der eg brekker meg for alt og ingenting og ikke klarer å holde på mat...
Jeg kjenner det er veldig frustrerende om dette er slik det skal være i 20 uker til :/

Hadde kanskje vært litt mer motiverende dersom den lille ville gi litt mer livstegn til at den er der :meh:
 
Flere som merker de holder på vann? Gått opp 2,2 kg i helgen og merker at både truse, bh, bukse og sokker gir merker i huden :(
 
Hadde en dag her jeg tenkte for meg selv at nå er jeg bra nå. Så deilig. Så kom spyinga tilbake, så nå er det kvalme/spy hver morgen igjen:meh:
 
Hadde en dag her jeg tenkte for meg selv at nå er jeg bra nå. Så deilig. Så kom spyinga tilbake, så nå er det kvalme/spy hver morgen igjen:meh:
Huff, syns så synd på alle dere som sliter med kvalme og oppkast i ukesvis :wacky: jeg har spydd én gang i mnd fra start, for så å bli i helt fin form i en mnd til, så det er et merkelig opplegg:hilarious:
 
Back
Topp