Hvordan er formen deres?

LillePus81

Flørter med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg må bare spørre, hvordan er dere i form?
Jeg for min del føler kvalmen har roet seg litt,men får fremdeles "anfall" hvor jeg føler meg skikkelig dårlig og uvel. Er 14+2 i dag.
Men det værste er å være så hinsides trøtt... jeg MÅ legge meg nedpå litt i løpet av arbeidsdagen (takk og pris for hvilerom på jobb), strever med å holde meg våken i bilen på vei til og fra jobb (kjører 25 minutter hver vei på motorvei), sov 25 minutter i bilen utenfor butikken her om dagen før jeg orket å gå inn og handle.. sover 8 timer hver natt.. og småsover på sofaen etter jobb om jeg har tid å sette meg ned.. (Har to store barn som skal kjøres hit og dit) Er dette normalt?? :bored::bored:
Jeg har hørt det er tyngre å være gravid når man er godt over 30, men dette er jo litt værre enn forventet..
Har sjekket blodprosent, og den er såvidt innafor normalen, tror den var 12 hvis det gir mening..

Formen min er blitt mye bedre! Forbedringen startet ca 12+1. Er fortsatt litt i sneglemodus hjemme, ting tar tid, men har begynt å gå turer igjen og klarer å ha 1-åringen alene en hel dag. Jeg sover 1-3 timer på dagen fortsatt. Det kjennes ikke like nødvendig ut lengre (jeg var helt desperat etter søvn for noen uker siden), men jeg sovner fort og sover tungt, så kroppen trenger det nok.

Jeg er fortsatt sykmeldt pga utmattelse, sliter med kvalme hvis kroppen mener at jeg overanstrenger meg. Er 15+1 i dag

Utmattelse, sliten, trøtt og dårlig matlyst xD ellers fin form.

Formen er generelt bedre, men kan bli plutselig dårlig ut av det blå. Blir da sliten, småkvalm og klarer ikke konsentrere meg. Måtte gå hjem fra jobb pga det i går og tilbragte resten av ettermiddagen/kvelden i senga/på sofaen.

Fin form og ikke så alt for mye mer trøtt enn vanlig tror jeg!

Formen er endelig(!) mye bedre. Er kun trøttere enn vanlig, sovner ca hver dag etter middag.

Formen er både og her.
Jeg er utrolig trøtt for tiden og fant ut at jeg må begynne å ta jern fremover. Jeg er blitt sykmeldt i 100 % igjen pga smerter i kroppen, har allerede fått plagsomme kynnere også. :bored:

Formen er bra. Har begynt å bli trøtt og energiløs igjen. Det var egentlig gått over, men nå ligger jeg på sofaen stort sett hele tiden. 13+0 i dag.

Formen er ræva for og si det mildt.. kvalmen vil jo ikke gi slipp i det hele tatt..

Jeg begynner faktisk å bli litt bedre! Enda litt kvalm til tider, og har en del halsbrann.. men det verste er egentlig at jeg er heeeelt tett i nesa.. klarer ikke puste uten nesespray, men kan ikke bruke det i 9 mnd:( men alt i alt er jeg mye bedre og har litt mer energi enn for noen uker siden! :)

Jeg er 13+6 og føler ikke at jeg blir noe bedre. Slet skikkelig med å sitte i klasserommet idag siden det var så dårlig luft og luktet vondt. Blir kvalm av det. Er ofte trøtt og må sove når jeg kommer hjem, eller så fungerer jeg ikke.

Har noen store oppgaver jeg burde gjøre nå, men sliter litt siden jeg er ganske kvalm på ettermiddagen. Jeg er heldigvis bedre noen dager. Kvalmen min kom ikke før i slutten av uke 9.

12+3. Mye bedre, men fortsatt litt kvalm, spesielt på kveldstid. Og så har jeg blitt skikkelig forkjøla:dead: Det er det værste akkurat nå.

Jeg er fortsatt veldig kvalm og kaster opp endel. Får i meg litt mer mat enn tidligere så det er jo bra. Trøtt som bare det! Sovner med 2 åringen nesten hver kveld og har nattevåkentid før ny kollaps. Jobber 70% og det er såvidt det går. Er 13+5

Jeg begynner faktisk å bli litt bedre! Enda litt kvalm til tider, og har en del halsbrann.. men det verste er egentlig at jeg er heeeelt tett i nesa.. klarer ikke puste uten nesespray, men kan ikke bruke det i 9 mnd:( men alt i alt er jeg mye bedre og har litt mer energi enn for noen uker siden! :)
Har du prøvd saltvannspray?

Oj, når jeg leser her føler jeg meg virkelig heldig. Jeg har hatt svært få plager så langt dette svangerskapet, så vidt vært litt kvalm 3 kvelder i uke 4, ellers ingenting. Føler meg i fin form, ikke spesielt trøtt. Og jeg er glad for det da jeg har en liten snuppe på 16mnd som løper rundt her hjemme og som fortsatt våkner flere ganger om nettene.

Jeg glemmer stadig at jeg er gravid, for jeg merker nesten ingenting av den lille. Hadde vært veldig redd for MA osv, om det ikke var for at mitt forrige svangerskap var helt likt og det fikk jo helt fint. Er 12+1 i dag og ser på bilder at magen min er like stor nå som den var i uke 15 med datteren min. Så jeg merker ihvertfall sånn sett at jeg er gravid :p

Formen er mye bedre enn den har vært, men fortsatt ikke hundre prosent. 15 uker nå, håper det fortsetter å bedres!

Er 12+5 nå.
Kvalen har roet seg litt. Og det er ufattelig deilig. Men trøttheten og slitenheten er fortsatt helt overveldende. Så håper det blir bedre snart. Orker jo nesten ikke ta meg av mine andre to barn. Oppdrar dem nesten fra senga vett! De er heldigvis 13 og 8 år. Men skulle gjerne orket å være litt mer aktiv

Har du prøvd saltvannspray?
Ja.. prøver å lure meg selv, men det funker desverre ikke.. :( har klart to dager uten nå, for jeg visste jeg måtte ha i dag.. skal i to bursdager, og må klare å både spise og snakke:p men da føles det litt bedre å ta en sprut før jeg reiser i dag!

Back
Topp