Hvordan er formen deres?

Mammatilnoah

Flørter med forumet
Hvordan er formen deres om dagen? noen som har noe tegn på at noe skal sje snart? :D Min form har bra siste dagene helt til idag, våknet idag å var utmattet av ingen grunn, sliten og lei bare[emoji28] Er uke 39+6 idag og har INGEN tegn på at noe kanskje kan sje snart.. håper det ikke bare er jeg som er dritt lei[emoji23]

Hvordan er formen deres om dagen? noen som har noe tegn på at noe skal sje snart? :D Min form har bra siste dagene helt til idag, våknet idag å var utmattet av ingen grunn, sliten og lei bare[emoji28] Er uke 39+6 idag og har INGEN tegn på at noe kanskje kan sje snart.. håper det ikke bare er jeg som er dritt lei[emoji23]
Drittlei.no her:meh: Varmt, varmt og varmt. Hadde en del menssmerter i natt, men det var det. Enda 19 dager til termin, men jeg syns hun bare kan komme nå egentlig. Orker ikke å gå i kanskje 4 uker til i denne varmen:rolleyes:

Drittlei.no her:meh: Varmt, varmt og varmt. Hadde en del menssmerter i natt, men det var det. Enda 19 dager til termin, men jeg syns hun bare kan komme nå egentlig. Orker ikke å gå i kanskje 4 uker til i denne varmen:rolleyes:

Her også, er klamt og varmt!! Ah så kjedelig, syns han kan komme nå jeg også, for jeg orker heller ikke gå noe lengre i denne varmen! Krysser både fingre og tær for at vi slipper å vente noe mye lengre..[emoji28]

Jeg er usedvanlig rastløs. Fikk ikke sove i natt. Puppene begynte å lekke melk i går og i dag finner jeg ikke roen. Det hjelper ikke at alle rundt meg som har termin i disse tider har fått [emoji17] så nå syns jeg at det er min tur. Venter bare på at riene skal starte skikkelig nå [emoji39]

Jeg er også 39 +6 idag og heller INGEN tegn på fødsel. Formen er ok, men er sliten og utålmodig! Har masse vann i beina. Så mye at birkenstock sandalene ikke passer :P Fryktelig redd for å måtte gå på overtid. I morgen skal jeg på siste kontroll hos jordmor og da skal jeg bli tøyd. Håper virkelig det får igang fødselen.. Blir spennende å se :) Når har du siste timen din?

38+6 i dag! Sov skikkelig dårlig i natt med mye "menssmerter" som har fortsatt utover dagen, men lite ellers.. heilt greitt om det skjer noke no! Skal til JM i morgen så får vi sjå...

Her også, er klamt og varmt!! Ah så kjedelig, syns han kan komme nå jeg også, for jeg orker heller ikke gå noe lengre i denne varmen! Krysser både fingre og tær for at vi slipper å vente noe mye lengre..[emoji28]
Krysser alt jeg har;) Går som om jeg er 90 år.. smerter i arret etter keisersnittet for snart 15 år siden... :(

39+3 her.. Har hatt mye "stikkinger" og perioder med "menssmerter", så håper det kanskje er et tegn på at noe begynner å nærme seg?
Begynner å bli skikkelig lei her også

39+5 og dritlei. Hatt tre runder med modningsrier, men neida... Sist fødte jeg 40+0, så håper ho kommer hvertfall da :hilarious:

En dag over termin og drittlei!! Mens-murringer jevnlig siden i går, men det bygger seg ikke opp til noe annet.
Nå sitter jeg bekymra over at babyen er uvanlig rolig i dag.. føler meg hysterisk siden jeg kjenner at det er noen små bevegelser..

En dag over termin og drittlei!! Mens-murringer jevnlig siden i går, men det bygger seg ikke opp til noe annet.
Nå sitter jeg bekymra over at babyen er uvanlig rolig i dag.. føler meg hysterisk siden jeg kjenner at det er noen små bevegelser..

Ring føden dersom du er bekymret for lite liv :-)

39+1 - vagger rundt :p varmen har vært uutholdelig, hadde 31 i skyggen i helgen (og 40 på balkongen). Kjenner at kynnere blir kraftigere, og har hatt ett par runder med mensen-murringer som har strålet over i korsryggen. Men utenom det ingen tegn til at noe er nærstående. Tror han vil bli inne litt til ja.

37+3, så er enda 21 dager til termin[emoji85] Har vært i fin form de siste mnd, men nå som permisjonen endelig har starta føler jeg meg helt utmatta[emoji24] Var på kontroll på sykehuset i dag, og alt er lukket og umodent inni der, så får se når han kommer! Storesøster kom 39+2, så jeg håååååper han her kommer ca da han også!

Jeg er også 39 +6 idag og heller INGEN tegn på fødsel. Formen er ok, men er sliten og utålmodig! Har masse vann i beina. Så mye at birkenstock sandalene ikke passer :P Fryktelig redd for å måtte gå på overtid. I morgen skal jeg på siste kontroll hos jordmor og da skal jeg bli tøyd. Håper virkelig det får igang fødselen.. Blir spennende å se :) Når har du siste timen din?

oi, har aldri hadd problem med vann i kroppen så aner ikke hvordan det er[emoji28] Å så spennende krysser fingrene for deg[emoji2], jeg har allerede hadd min siste time, trur ikke de utførere sånt her jeg bor ble ikke tilbydd det siste heller å da gikk jeg 9 dager over termin [emoji28]

Uke 38+0. En del murringer i går og i dag. Men ingen ting som ellers tyder på at det skjer noe snart. Kjenner hun holder på med noe tull nedi der av og til. Litt ubehagelig til tider

oi, har aldri hadd problem med vann i kroppen så aner ikke hvordan det er[emoji28] Å så spennende krysser fingrene for deg[emoji2], jeg har allerede hadd min siste time, trur ikke de utførere sånt her jeg bor ble ikke tilbydd det siste heller å da gikk jeg 9 dager over termin [emoji28]

Det er ikke noe de pleier å tilby tror jeg? Jeg har blitt lovet det hele tiden. Har angst for å bli satt igang på overtid, så skal prøve å unngå det denne gangen :) Får virkelig håpe det fungerer!!

Du er heldig som slipper vann i kroppen. Det er plagsomt :P

Formen e overraskende bra. Litt trøtt til tider, men jeg får gjort det jeg skal gjøre hjemme. Våre med på aktiviteter i lag med ungene.
Merker at kroppen jobber å gjør seg klar til fødsel, med masrier, menssmerter etc...har termin i morgen, men ser ikke ut som han vil ut enda. Med mine to eldre gutter så fikk jeg dem en dag før termin. Så kjenner jeg venter i spenning her, vil jo helst ikke gå over tiden...

Back
Topp