Hvordan er formen deres?

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Ironisk å spørre om det 4 uker på vei. Men jeg er allerede blitt så kvalm og trøtt. Håper ikke det skal være sånn lenge, er jo helt ferdig. Tok test fredag og den var positiv. Tok den fordi jeg var kvalm. Og de to siste dagene har det bare blitt mer og mer kvalme/trøtthet. Ikke vært så ille de 3 andre svangerskapene.

Jeg er trøtt, så trøtt at jeg sovner på sofaen hver kveld. Uansett når jeg sto opp. Kun uggen hvis jeg ikke spiser, krysser fingrene for at det forblir slik. Og har en del magekramper som til tider kan være veldig vonde[emoji85]

Er sååå trøtt! Bare sover og sover så mye jeg kan. Ikke så mye kvalm lengre heldigvis. Håper du blir kvitt det snart

Trøtt trøtt og atter trøtt! Føler hele kroppen er helt gelé! Har så lite energi.. har en del murringer og stikkinger men det føles litt "godt" å kjenne at det skjer noe [emoji7]

Lite matlyst og orker ikke spise så mye om gangen, men er ikke kvalm heldigvis [emoji4]

Super trøtt ! Hele dagen. Får aldri nok søvn.
Siste 2-3 dagene har jeg i tillegg begynt å føle meg fyllesyk. Så spørs hvordan det skal bli fremover [emoji13]

Trøtt og uggen, og nå har også migrenen kommet på plass:( men er jo likevel glad for alle syptomer....
regner med kvalmen kommer for fullt i neste uke.....

Sånn passe, litt rar i magen i dag, og så må jeg ta en ørliten dupp innimellom, når det passer seg....:)

Trøtt, sovner med en gang jeg legger meg ned for en lur ila dagen. I går kom kvalmen, kjennes ut som om jeg er bilsyk, særlig når jeg er litt sulten, vanskelig når det er lite mat som frister..

Hehe. Jeg er også helt utrolig trøtt! Arbeider turnus, de dagene jeg har fri eller Aftenvakt. Så har jeg sovet ca 2 timer på formiddagen etter jeg har fått ungene i barnehage/skole[emoji85]

Er kjempekvalm på morgen/formiddag, kjennes ut som jeg er skikkelig fyllesyk. Også er jeg veldig trøtt, så det er mye soving :p

Trøøøøtt og kvalm når jeg ikke spiser ofte nok. Det i seg selv er vanskelig når jeg har små tvillingjenter her hjemme hele dagen [emoji23]

Trøtt, vondt. Greide og bli smitta av veslejenta sin forkjølelse.. Så snørra render og når jeg hoster så kjennes det ut som om livmoren min revner.... Det er usj....

Jeg er rundt 7 uker på vei, og jeg er enormt trøtt og ganske kvalm. Har vært kvalm siden positiv test og trøttheten siden ca. 5 uker på vei.

Jeg er bare 4 uker på vei og har vondt nederst i ryggen og svimmel allerede [emoji849]
Leste at vondt i rygg kunne komme av at livmoren vokser!

Min første, 6+6 i dag. Ingen symptomer unntatt ømme/større bryster og oppblåst i magen. Litt mens-lignende murring innimellom.
Ja, og humørsvingninger da ifølge samboer, hehe [emoji15] [emoji85]

5+5. Vært trøtt i to uker. Sover dupper på sofaen med storebror. Kvalm om jeg blir sulten. Vært mer kvalm i dag.

7+3 i dag og den siste uka har jeg vært unormalt trøtt, ofte sulten, oppblåst og ømme bryst.

Formen er overraskende bra [emoji4] Lik som før jeg ble gravid egentlig. Krysser fingrene for at det holder seg slik[emoji23]

Back
Topp