Hvordan er formen deres?

Thisisme88

Betatt av forumet
Jeg er fin i formen , bare litt ømme pupper og spiser som en hest.
Ganskel lik formen min forrige gang jeg var gravid, bortsett fra at da oppdaget jeg ikke
at jeg var gravid før jeg var 7 uker på vei , nå er jeg 5.

Håper formen holder seg slik, å at jeg ikke blir dårlig og kvalm ...
 
Formen min er også fin. En del vondt i hode, men vet ikke om det er pga graviditeten eller etter bilulykken for 4 uker siden.. Ellers bare ømme pupper og veldig varm..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app
 
Formen er relativt grei. :)
Kjenner jeg er litt mer sliten fortiden, puppene er litt ømme, og kvalmen kommer og går litt (heldigvis ikke så heftig kvalm, så jeg kan fint fungere til hverdags) og magen er oppblåst :p

Ellers OK ;)
 
Jeg er i kjempe form, sett vekk at det avogtil føles som om jeg er mat forgiftet.. Nesten så jeg lurer på om jeg er gravid. Hadde maaaange flere symptomer forgje gang :)

Sent from my GT-N8010 using BV Forum mobile app
 
Formen er ganske fin:) har superømme pupper og idag på morningen kastet jeg oppretter frokosten. Var ikke kvalm sist og håper ikke jeg blir det denne gangen heller!
 
Håper ingen her blir dårlige! :)


Jeg vil vertfall ikke bli dårlig .. veier 50 kg nå , å går jeg ned mere så regnes jeg som undervektig, så krysser fingrene for like fint svangerskap som forrige gang :)
 
Håper ingen her blir dårlige! :)


Jeg vil vertfall ikke bli dårlig .. veier 50 kg nå , å går jeg ned mere så regnes jeg som undervektig, så krysser fingrene for like fint svangerskap som forrige gang :)

Forrige uke + første halve denne var jeg sykt dårlig. Så kvalm jeg ikke fikk i meg noe mat og måtte bare ligge rett ut. Heldigvis litt bedre og fungerer nå sånn passe - men kjenner jeg er litt kvalm.


♡02.03.2015♡
 
Jeg er fryktelig sliten, våkner halv sju hver dag med hodepine, øm og oppblåst i magen, svimmel og småkvalm og til tider veldig humørsyk... er min første gang, så har ikke noe å sammenligne med akkurat, men jeg vet ihvertfall at jeg er gravid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Jeg er fryktelig sliten, våkner halv sju hcer dag med hodepine, øm og oppblåst i magen, svimmel og småkvalm og til tider veldig humørsyk... er min første gang, så har ikke noe å sammenligne med akkurat, men jeg vet ihvertfall at jeg er gravid :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app


Er jo godt å vite man er gravid :) Sånn bortsett fra ømme pupper og en test som viser gravid så hadde jeg nokk ikke tenkt meg lengere om :p

Men god bedring til deg :)
 
Formen min er også fin. En del vondt i hode, men vet ikke om det er pga graviditeten eller etter bilulykken for 4 uker siden.. Ellers bare ømme pupper og veldig varm..

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app


Uff, bilulykke ? Hva skjedde ?

Håper alt gikk bra <3
 
Kjempeform. Øm nederst i magen, og oppblåst. Men er kun 3+6


❤️ endelig 24/3-15 ❤️
 
Formen er fin!litt stikk i lysken om jeg reiser meg fort.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har vært veldig plaget med hodepine og så har jeg ganske ømme pupper. Har vært ekstremt kvalm i alle de forrige sv.skapene og har kjent det litt nå også, men mye bedre enn jeg hadde fryktet :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har hovnet skikkelig opp i bena mine :/ har vann i fingrene og bena men bena ser sprengte ut....what to do :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her er formen veldig opp å ned.. Mest dårlig desverre :/ kaster opp innimellom men håper det blir bedre :) er veldig trøtt men sliter med å såve.. Sur og gretten er jeg og :p *sytsytsyr* :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp