Hvordan er formen deres?

lotti__s

Forelsket i forumet
Hei jenter:)

Hvordan er formen deres nå om dagen?

Jeg er så sykt trøtt og svimmel innimellom, er så slitsomt.:crybaby2

Formen er egentlig ganske bra. Litt uggen gjennom dagen, svimmelhet hvis jeg reiser meg fort. Ellers spiser jeg hele tiden for å stagge kvalmen så vekta til slutt blir spennende :p

Elendig :( Er så kvalm så kvalm :( Er sykemeldt nå

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig fin. Nesten for fin. Vil ha litt kvalme jeg også :o

Er trett og delvis svimmel, men ellers bra form. Litt fordøyelsesproblemer også, men men .. Litt må man regne med.

Du kan få litt av min;-) jeg klarer meg stortsett fint frem til lunsj, men så slår kvalmen til og blir der resten av dagen :-P
Hehehe:) bare å sende. Nei men altså synes kvalmen er ett godt tegn. De mener at kvalmen reduserer risikoen for noe galt så da ønsker jeg meg den gjerne :) ( men vet ikke om det er sant da )

I dag har jeg spydd to ganger, kjenner det kan bli mer. Har til nå bare vært kvalm, så dette er litt nedtur. Var nær med å svime av i dusjen i dag også. Ugh!
Leste et sted at uke 9-10 er de verste med tanke på formen, så satser på det går over fort!

Har en liten kvalme som holder seg jevnt gjennom døgnet. Blir verre jo lenger tid det går mellom måltider. Er mye trøtt og distré. Det mest irriterende er hodepine. Hele tiden!! Så tar mye paracet

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hatt noen tunge og slitsomme uker. Småkvalm, og utrolig trøtt, sliten, småhodepine og uggen men nå virker det som om det begynner å snu litt og bli litt bedre.

Små kvalm/ veldig kvalm morgen og kveld... Sykt trøtt og sliten.. Svimmel når jeg reiser meg fort.. Gleder meg til de første 12 ukene er over :)

Den er veldig bra :) Jeg sovna på sofaen etter jobb for første gang denne graviditeten, men det er sikkert energinivået som er på vei ned. Ellers er alt topp! :)

Jeg føler meg ganske så bra heldigvis :-D får noen svimmel-perioder en sjelden gang, men de går fort over.
Eller føler jeg at jeg får energi av jobben, og "kollapser" i helgene.. Merkelig greie det der!

Føler meg helt grei. Svimmel til tider, kvalm og sykt ømme pupper om dagen, og jeg er veldig trøtt!

Kvalm, trøtt og kvisete :( Er heldigvis sykemeldt nå, og håper kvalmen er på det verste nå, for vet hvor mye verre den kan bli! Klarer såvidt å få i meg mat og væske, usj! Er litt misunnelig på dere damer som føler dere tipp topp! :D Skal vi bytte litt? ;)

Kvalm ja, men d er opp og ned, kommer hivende av og til:S kroppen er sliten, mye trøtt, begynner å kjenne litt bekkenplager ved mye aktivitet.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvaaalm :S Har ikke spydd enda i dag, jippi! :) Men kjenner jeg magen rett for tiden, så kommer det en eller annen gang i løpet av dagen.... Jeg har også veldig lite energi for tiden, orker ikke en dritt... Håper dette går over snart, så jeg kan gå over til å nyte graviditeten :D

å kvalmen......
jeg har * bankibordet* ikke spydd enda :D weeeee. i dag..
eller jeg spydde i natt. men det telles ikke...

legger meg i rett tid på kveldene, så jeg får jo sovet timene mine :)

men åååh.. hva jeg ikke hadde gjort for å bare sykmelde meg!

Back
Topp