Hvordan er formen deres?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg er fremdeles veldig kvalm, føler jeg ikke klarer å fokusere på noe annet til tider, men håper det gir seg etterhvert, gav seg en gang etter uke 20 sist.

Har litt for mye mage fra før til at min lille gravidmage synes enda ;)

Formen er blitt betraktelig bedre :) *bankibordet*
Litt trøtt enda.. Men skal heller holde ut med det :)
Magen er kommet :p

Og hvordan står det til med deg da Janet? ;)
Ble veldig sjokkert når jeg så deg her! :P :) Men du har kanskje allerede funnet ut hvem som skjuler seg bak nicket mitt ;)

Kvalmen er borte men sliten med bekenløsning.

formen er ræva dårlig. bekkenløsning uten like. og oppkast fra down under og trøtthet som bare tornerose har opplevd.hjelper ikke på å ha en hypokonder av en mann. yeey for å være gravid å ha masse plager :p oooog å være sur og hormonell. yessss daaa. way to go. :)

Kvalmen er stort sett borte,men hodet verker nesten daglig,har null energi og sliter med bekkenet...

Sent from my HTC Desire HD A9191

Jeg tror mannen min begynner å bli lei av meg ;) Neida, men jeg er utmattet, rett og slett. Foreløpig suger denne lille all energi ut av meg, og jeg orker lite. Jeg jobber 60%, og i min jobb innebærer det kun 18 timer tilstedeværelse i uka. Men det er tøft nok å orke det. Har akkurat bikket 12 uker, og håper det snart hjelper!

Formen min er veldig opp og ned. Noen dager jeg er jeg supertrøtt og veldig kvalm, andre dager er jeg helt ok. Men bekkenet kjenner jeg uansett formen ellers.... Magen lar vente på seg...

Jeg er i morgen torsdag 15 uker :)
Vært veldig mye trøtt og kan sove hele tiden.. må tvinge meg opp! Og merker barnet suger ut min energi oxo, men vært flink å gå meg tur t sentrum.. tar ca. 45 min å gå :)
Og kjent jeg har mer lyst å traske heller t sentrum når sola skinner og blå himmel!! herlig..
Magen min vises, pga jeg er en slank person.

Formen er mye bedre! Kvalmen er borte. Har fremdeles stunder hvor jeg brekker meg, men det går fort over. Jobber 100% og har lang vei til jobb. Det merkes veldig godt når jeg kommer hjem. Ligger på sofaen fram til det er leggetid.

Magen har ikke kommet. Men den kommer nok snart.

formen er elendig enda, men håper den bedrer seg innen februar er omme :) magen har såvidt begynt å vises, er 2.gangs så var forberedt på at den kunne komme litt tidligere denne gang :)

fin form, men trøtt og bekkenvondt ;) jobber heldigvis bare 40% men det er evig nok akkurat nå kjenner jeg..

Super... Litt trøtt, ellers så bra at jeg noen ganger lurer på om jeg fremdeles er gravid? Noen som har den samme følelsen?

Formen er bedre....men ikke bra:-0 magen vokser, da;-)

Formen kommer og går.. Magen synes veeeldig nå :D

Back
Topp