Hvordan er formen deres?

Hvordan er formen deres nå og i forhold til forrige svangerskap? De som er førstegangs kan seff også svare på dette :)

Min form er mye bedre nå enn første gang, da var jeg mye kvalm og nå er jeg minimalt kvalm men UTROLIG trøtt

Jeg var skikkelig kvalm fra uke 8 med jenta mi, kastet opp fra uke 9 og frem til hvertfall 15 uker. Heelt forferdelig! :s
Nå er jeg kvalm og vondt i hodet.. Ikke kastet opp enda, men redd det kommer. For det begynte ganske likt dette :-/ fysj.. Skulle ønske man slapp å bli så dårlig.. :/

Ikke kvalm men såååå trøtt og sliten. Ingen energi overhode, vil bare sove hele dagen. :)

Formen er helt forferdelig. Den var forferdelig med snuppa og jeg spydde til den dagen jeg fødte henne. Klarer ikke helt å huske når kvalmen kom, men tror at det var rundt uke 8-9.

Denne gangen har jeg det rett og slett grusomt. Jeg er så trøtt at det halve kunne ha vært nok. Puppene er vonde, matlysten er HELT borte og kvalmen henger over meg. Blahhh. Gleder meg til formen blir noe bedre.

Ganske likt egentlig. Er ikke så kvalm at jeg spyr, men veldig uggen. Må småspise hele tida for å ikke være kvalm. Føler jeg er 10kg tyngre enn startvekta :/

Jeg merker ingenting ennå, det bekymrer meg litt, med de andere tre hadde jeg mensmurringer som første symptom. Men nå er jeg fryktlelig forkjølet og formen er pga det elendig, håper at det kommer noen moderate
Symptomer når jeg er frisk igjen ;-)

Hvordan er formen deres nå og i forhold til forrige svangerskap? De som er førstegangs kan seff også svare på dette :)

Min form er mye bedre nå enn første gang, da var jeg mye kvalm og nå er jeg minimalt kvalm men UTROLIG trøtt

Formen min er overraskende bra foreløpig.. Med de andre var jeg mye mer kvalm og uvel, men siden jeg foreløpig er så kort på vei så er det kanskje derfor jeg ikke har merket så mye ennå? Har murringer, stikninger i magen, mye utflod, mye trøtt men ellers er formen min helt topp :)

Formen er ganske bra foreløpig! Men kvalmen osv kommer vel litt senere? Kjenner at det er litt aktivitet i magen men ellers bra :)

Veldig trøtt heeele tiden.. men ellers ikke noe mer negativt :) Var dårlig fire dager med forrigemann.. det var det :) Satser på det samme denne gangen!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Formen min er helt fin den!! :) er trøtt og har ømme pupper, men det er ABSOLUTT til å leve med :D

Back
Topp