hvordan er formen deres?

Formen er egentlig grei den, men kjenner at det er noe på gang...Litt småømme pupper og en eller annen ubeskrivelig følelse i magen.

For meg er det mest humøret det går i. Noen flere i den klubben? Kom hjem mandag og bare "Jeg er så sint, vet ikke hvorfor, men jeg bare er så sint"... Trodde ikke hormonene skulle innvadere meg allerede!!!

Skal ikke klage på formen her :) Kan nesten ikke si jeg merker at jeg er gravid..:P
Det eneste er at jeg er trøtt, sov f.eks 3 timer på sofaen etter jobb i dag :P Også er puppene ømme :)

Til tider veldig uvel, murringer, tannværk i bekkenet, TRØTT.... Ja, det er vel alt til nå.

Går egentlig veldig fint, er trøtt og uggen, og det murrer og strekker mye. Har de siste dagene mistet matlysta, vet ikke hva det betyr men... Så lenge kvalmen holder seg unna er jeg fornøyd!:)

Kvalm og kaster opp... Fryser, kaldsvetter, hodepine, vondt i kroppen, sliten, trøtt, hissig - alt dette er helt greit! Men den kvalmen kunne jeg klart meg uten!!

KVALM.NO
Håper at det ikke blir alt for ille.
Med Rakel født 04 gikk jeg ned 7,5 kg på 2 mnd, innlagt på sykehus i 14 dager for foring.
Aron født 08 gikk jeg ned 10 kg på 2 mnd, 1 uke med foring på sykehuset.

Håper at Afipran hjelper meg til å ikke kaste opp så alt for mye.

Tar i mot tips på andre kvalmestillende som hjelper!!!

Formen er grusom;kvalm,brekkninger, frost"anfall" svimmel og trøtt. Vet det forhåpentligvis går over om en del uker, så det er bare å bite tennene sammen og stå i det. Farlig er det ikke, det er i hvertfall en trøst:-P

Back
Topp