hvordan er formen deres?

Her er formen litt opp og ned. Mye trøtt og sliten, men kvalmen er ikke så ille som den har vært. Forrige svangerskap ble jeg skikkelig kvalm i uke 6-7 og var det lenge.. Spydde hver dag og gikk ned 8kg på 2mnd.. Håper jeg slipper den kvalmen denne gangen :) ellers er puppene mine au au :p

Veldig trøtt, og tidligere i dag har æ vært j**lig kvalm!! men nu e æ heldigvis i bedre form håpe æ e bedre i mårra. Va ikke sån med det to anderan emoticon

Merker ikke noe til det enda, annet enn at jeg er trøtt. Men kvalmen kommer nok tidsnok ;)

Lykkeliten_84 skrev:
Veldig VARIABEL 

Ja...samme her :p

Merker lite og ingenting. Litt uggen i ryggen/bekkenet (sånn som jeg har når jeg venter eggløsning eller mens), men ellers ingenting.

Var til lege i dag for å få henvisning til tidlig ul på grunn av xu sist. Sa at jeg hadde fått svake tester, men at de ikke var blitt sterkere på en uke... da sa hun ... ja men du vet jo at de fleste svangerskap går alt før uke 7 så du får bare gå hjem og slappe av... ??????

Ja nå slapper jeg virkelig av... det fårn si!!

Her er ikke formen akkurat til å skryte av! Sliten og uggen hele dagen. Helt motsatt fra de to andre svangerskapene...

Åh jeg er dårliiiig! Er konstant kvalm, trøtt, fryser og koker om en annen, våkner om natten fordi jeg må på tisseren og attpåtil tror jeg at det nærmer seg en syk bihulebetennelse også nå.. Så.. =) Jeg har det supert, jeg er jo graivd! =D

Helt normal egentlig :-) Eneste er at jeg kjenner litt murringer/stikkninger og kanskje føler meg veldig vaaaarm innimellom ;-)

Sliten og trøtt, feberfølelse, hovne og såre brystvorter!! Kjedelig fordi jeg må bruke all energi på å være på jobb, og får derfor ikke trent, vasket hus og slike daglidagse ting... MEN jeg skal ikke klage. Så lenge spira holder seg fast så er jeg happy! :D

Samme her.. Er kvalm, sliten, hissig, tisser hele tiden og nussene er store og ømme.. Pluss litt mage smerter og stikkinger.. Sist hadde eg bare meg selv men nå skal eg ta meg av jenta på snart tre også. Sover middag hver dag.. Men super happy!!

Hissig, veldig hissig. På jobben gjør jeg ikke annet enn å telle til ti. I tillegg litt kvalm, trøtt og vondt i hode. Men jeg kjenner at jeg er gravid og det er deilig!

AnniPia skrev:
Sliten og trøtt, feberfølelse, hovne og såre brystvorter!! Kjedelig fordi jeg må bruke all energi på å være på jobb, og får derfor ikke trent, vasket hus og slike daglidagse ting... MEN jeg skal ikke klage. Så lenge spira holder seg fast så er jeg happy! :D

AHHH, SAMME! Det føler ut som om jeg brygger på noe, men det slår liksom ikke ut.. Jeg trente hver dag før jeg ble gravid, og er egentlig ganske treningsnarkoman.. Nå er det en sann lidelse å komme meg dit ;-)))

Formen er egentlig grei den, men kjenner at det er noe på gang...Litt småømme pupper og en eller annen ubeskrivelig følelse i magen.

For meg er det mest humøret det går i. Noen flere i den klubben? Kom hjem mandag og bare "Jeg er så sint, vet ikke hvorfor, men jeg bare er så sint"... Trodde ikke hormonene skulle innvadere meg allerede!!!

Formen er egentlig grei den, men kjenner at det er noe på gang...Litt småømme pupper og en eller annen ubeskrivelig følelse i magen.

For meg er det mest humøret det går i. Noen flere i den klubben? Kom hjem mandag og bare "Jeg er så sint, vet ikke hvorfor, men jeg bare er så sint"... Trodde ikke hormonene skulle innvadere meg allerede!!!

Back
Topp