Hvordan er formen deres?

Formen min er ikke så god til tider, er kvalm hver eneste dag og kaster opp flere ganger i uken. Har bekkenløsning og mye kynnere.
Men nyter hvert eneste spark og ser veldig frem til å ha lille gutt i armene, men håper han holder seg inne hvertfall 10 uker til <3

Opp og ned, har fått beskjed om å holde kroppen i ro da det oppstod blødninger i slutten av uke 22 (fare for prematur fødsel)
Mye halsbrann, og mye trett. Kjenner fort at stillesittende er det som jeg stort sett må være. Men kjenner små spark og bevegselser dagen lang, og ser fremover i tid. Vi gleder oss til gutten vår kommer, og innstiller oss på at han skal holde seg til august <3

r to the æ to the v to the a.... dessverre...

jeg begynner å bli deppa av det, hadde håpet at jeg skulle være i like fin form som sist - dette er siste gang, og mannens første.. hadde jo vært hyggelig om han hadde hatt en GLAD kone i 9 mnd.. og ikke ei sur, hormonell, sliten og ikke helt mobil ei istedenfor....

Formen er bedre enn de mange månedene jeg hadde med kvalme og oppkast. Nå krangler bekkenet litt og jeg ar lite energi, kan sove hele dagen. Heldigvis er jeg mye bedre psykisk enn i begynnelsen og gleder meg bare mer og mer :)

Formen min har vært helt fin hele veien, det eneste er at jeg blir veldig fort trett/sliten for tiden. Slik var det i de første månedene også. Jeg sov veldig mye! Nå er jeg i uke 26.
Var i begynnelsen litt bekymret (faktisk!) over at formen var så fin, trodde det kunne bety at noe var galt. Dette er mitt første svangerskap, så jeg visste ganske lite om hvordan det var å være gravid. Det jeg hele tiden hadde trodd, var at man automatisk ble kvalm og uvell i perioder når man ble gravid. Derfor spurte jeg forsiktig jordmor om det var uvanlig å ikke reagere spesielt på svangerskapet.. Hun bare smilte og sa at det ikke var noen ting å bekymre seg for, og at jeg kunne slappe av og glede meg over at jeg bl.a. slapp det å være kvalm/i dårlig form :)
Jeg gleder meg over hver bevegelse jeg kjenner, og tar en dag om gangen. Gleder meg veldig til å møte den lille!:)

Kvalmen som intraff så altfor tidlig og forsvant litt for sent etter min smak er heldigvis heelt over og har vært det en del uker nå :) 
Men bekkenet er ikke så greit.. Utenom det er jeg ikke plaget med noe, så jeg bare kjeder meg hjemme med eksamenslesing og gleder meg til august! :) 

Jeg er så takknemlig for at formen min er på topp, og det har den så og si vært hele svangerkapet:D
Føler meg helig:)
Så jeg for min del nyter graviditeten<3

Fremdeles bekkenløsning fra en annen verden og plagsomme kynnere og søvnløshet. Ellers koser jeg meg med en sprellebaby som gjør hverdagen lettere for mammaen sin <3<3 
Gleder meg til fødsel ! 

Bekkenløsning + halsbrann = slitsomt! Men utenom disse plagene kan jeg vel gjerne ikke klage. Har fått beskjed om å prøve meg på en halvtimes roolig vagging rundt i området hver dag av jordmor, men jeg synes ikke det hjelper så veldig på smertene i bekkenet. Kjenner igrunnen at det skal bli godt med ferie om fire uker :)

Back
Topp