Hvordan er formen deres?

Rosa Mirabella

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Januarlykke 2020
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Jeg er så mye sliten! Og jeg hater det:( 

Har en datter på 1,5 år, og jeg synes det er så utrolig sårt at jeg ikke orker å være der mer for henne.  
Og så vet jeg at mannen min er veldig lei av at jeg hele tiden orker så lite. Jeg skulle bare ønske at jeg kunne ta meg sammen! 

Det er lov å være litt sliten nå!! Spess når man har et aktivt lite barn i tillegg. Merker det selv godt nå, blir helt utslitt av å styre og stelle med snuppa mi. Smerter i bekken og rygg pluss at det presser nedover.. ikke lenge igjen nå så vi må bare holde ut!! :-DD

bella_lianda skrev:
Det er lov å være litt sliten nå!! Spess når man har et aktivt lite barn i tillegg. Merker det selv godt nå, blir helt utslitt av å styre og stelle med snuppa mi. Smerter i bekken og rygg pluss at det presser nedover.. ikke lenge igjen nå så vi må bare holde ut!! :-DD

Takk for gode ord:)  Ja, heldigvis er det ikke så lenge igjen nå!  :)  

Uff,du er ikke alene. . .

Vært sykemeldt siden uke 27,pga låsninger i hofter,bekken,rygg og nakke.
En liten tur på butikken er krevende nok for denne kroppen :p

Kjempe lei meg for at 6 åringen vår ikke får ha den mammaen hun vil ha :/
Og samboeren som må gjøre mer husarbeid,selvom han jobber fullt.

Men håper de siste ukene flyr unna,og at kroppene våre blir friske og raske igjen fortest mulig :)

Nå er faktisk formen helt topp!! Var på bånn her for et par mnd siden, synes alt var pyton og var bare slapp og sløv, ikke noe overskudd i det hele tatt. Men nå er formen på topp og jeg har masse energi og er stort sett veldig glad for fornøyd med tilværelsen ;o)

Har litt plager som halsbrann, urolige bein (legger) og må på do hele tiden...men det er småtteri i forhold til så mange andre. Vet også at jeg snart skal ut i ferie og permisjon så det holder humøret veldig oppe. Sist rakk jeg bare ha 5 dager med permisjon før jenta vår kom så denne gangen tar jeg ingen sjanser - er fortsatt endel som skal ordnes!

Hold ut, det er ikke lenge igjen! Og når lille nurket ligger der er det så verdt det. (Men disse mannfolka skulle bare visst hva vi damer må gjennom...!!)

Back
Topp