Hvordan er formen deres?

Jeg er fremdeles veldig kvalm, men jeg er bedre enn det jeg var i julen for da kastet jeg opp hele tiden. No kaster jeg ikke opp hverdag, men de siste dagene har jeg gjort det. Det er utrolig slitsomt å ha det sånn, men tenker alltid på at det er en skatt inni magen min <3
Så har jeg begynt å få bekkenløsning :(

kvalmen er så og si over... hender det kommer over meg hvis jeg spiser for mye eller kjenner noen lukter... eller som i helga da vi spiste hos farmor og vi fikk servert det samme som vi fikk da vi var der sist.. og sist var jeg grisekvalm og klarte såvidt å spise noe... det smakte ikke godt nå heller for å si det sånn...

ellers er jeg bare trøttere enn trøttest, det er egentlig rart at jeg ikke er i seng ennå.. men jeg skal ikke tidlig opp i morgen så det er vel derfor
er fremdeles oppe en gang om natta og tisser og drikker.. er så tøøøørst!

men jeg trøster meg med at 2. trimester var piece of cake sist, så da håper jeg det blir det denne gangen også....

Jeg er kvitt kvalmen. Formen er ikke så ille ellers, er mer sliten og trøtt enn vanlig, og har et bekken som verker mot slutten av dagen. Men jeg nyter hvert sekund av graviditeten:) føler m dere som er kvalme og sliter m d.. Håpe d går over for deres del snart!

jeg kaster fortsatt opp sånn til og fra. kvalm, men ikke hver dag. Jobba en dag forrige uke, og fikk tilbakefall på den mykoplasma lungebetennelsen jeg har hatt siden julen:( Så det var vist litt for tidlig. Er så redd for om det påvirker lille bebis i magen, har jo vært syk siden uke 7 nå.. stressende.. Håper på å bli raskt frisk så jeg kan jobbe igjen nå:) 

Jeg har de siste ukene kastet opp hver kveld når jeg legger meg. Jeg må ha en bøtte ved siden av senga, for jeg synes sovelukt er helt forferdelig om dagen! Det er jo innbilt, det må det være? Vinduet er åpent på soverommet hele døgnet, og sengetøyet er rent og pent.. 

Satser på at det kommer seg snart nå! Ellers blir jeg kvalm av å være sulten, så jeg spiser hele dagen ;) Og så klarer jeg ikke å kysse samboeren min for tiden, spesielt ikke med tunge :S Uff, stakkars.. Men jeg synes rett og slett at tungen er slimete og at ånde lukter forferdelig - selv 20 sekunder etter at han har pusset tennene.. ;)

Formen har begynt å bli bedre, tror jeg. Har gått fra å være konstant kvalm og ikke få i meg noe som helst til å være ganske svingende i det området. Nå har jeg gode og dårlige dager, hvor jeg faktisk klarer å spise vanlig på de gode. Er et stykke igjen ennå før jeg kan påstå jeg er i god form - klarer ikke være i aktivitet mer enn en times tid i slengen, da trenger jeg et par timer å komme meg på etterpå. Å dusje tar knekken på meg, da blir jeg liggende resten av dagen (trikset er jo dermed å dusje sent på ettermiddagen), jeg blir bilsyk og den kvalmen gir seg heller ikke i løpet av dagen, så bussturen til forelesningen på morgenen ødelegger hele dagen... Altså er det fire dager i uken som er ødelagt før de i det hele tatt har begynt, men de forelesningene skal ingen få ta fra meg, altså!
Nå hørtes jo dette helt forferdelig ut, men jeg kaster ikke opp så ofte da, og jeg klorer meg fast til alle positive ting, så jeg har det ikke så alt for verst i grunn. Skal på ultralyd i morgen og får da kanskje tatt ordentlig inn over meg at jeg faktisk er gravid og ikke bare ubrukelig, haha.

Formen min er på topp :D
Eneste jeg har å "klage" på er sykt ømme pupper. Og at jeg må opp på do ca 2-4 ganger om natten. Noe min sambo ikker er så veldig fornøyd med, siden han våker av det :p
Men er hverken kvalm eller trøtt. Bank i bordet!

Kvalmen min er i det store og det hele helt borte :) blir kvalm hvis det er lenge siden jeg har spist, men det finnes det jo en enkel kur for så det går greit. Litt plaget med bekkenet, men det som plager meg mest er denne trøttheten. Det er neimen ikke lett å henge med i svingene på studiene for tiden.. Er 13 uker nå, så håper jeg blir mer opplagt snart! :)

Er veldig mye kvalm og har egentlig vært det siden starten av graviditeten. Sliter med å få i meg nok, for alt gjør meg tranghalset...
Ellers har bekkenløsningen begynt å vise seg igjen og jeg tisser 6+ ganger på natta og sover generelt elendig. 
Ellers koser jeg meg med magen min som vokser og med UL bilde av min lille skatt <3<3

Formen er bra:) Merker at jeg blir fort sliten, og trøtt etter stressende dager. Men ellers ingenting å klage på :D

er ikke så my kvalm lengre, men det kommer daglig, og har litt vond i korsryggen.
pluss litt rare lyster. Kjenner æ e urlog pga ultralyd neste uka.

hei

hadde en periode hvor jeg gikk småkvalm i tider og utider, men ser ut til at det har gitt seg, heldigvis. Kastet opp 2 ganger til sammen. Den konstante sulten har også gitt seg, om jeg ikke faktisk blir sulten da, sånn midt på natta er jo skikkelig irriterende... =)
Ellers så løper jeg litt mer på toalettet om dagene og sover noe mer.

Har vært på Ul og så en sprellende baby, så nå er nyheten kommet ut til alle. Det er en lettelse..

Er fortsatt litt av og på med kvalmen, blie spesielt kvalm når jeg blir sulten, av lukter og av mat jeg ikke klarer..
Luktesansen er helt ekstrem, reagerer på det meste.
Er veldig sliten og irritabel.
Siden kvalmen har bedret seg en del, satser jeg på at den fortsetter med det og straks forsvinner :)

Trött 24/7, lite energi ... kjennes ut som jeg skal besvime bare jeg går opp trappa hjemme, kler på guttungen m.m. ... Slitsomt! Forstatt kvalm og kaster opp av og til ... 
Sååååå lei!!!! =/

Her er formen helt fin, nesten bedre form enn til vanlig ;) I begynnelsen sleit jeg en del med halsbrann fordi jeg måtte kutte ut medisinene jeg går på til vanlig, men nå merker jeg ikke noe til det. Det eneste jeg kan "klage" på, er at jeg er trøttere enn normalt :)

formen er topp. er trøttere enn vanlig og blir ofte fortere irritert. ellers er den fin. kan hende jeg bli litt sjøsyk av og til på kvelden, men d forsvinner like fort som d kommer :D

Er fortsatt veldig kvalm, men har heldigvis noen dager som er bedre enn andre slik at jeg får "henta meg inn" :) Det værste er brekningene, for jeg reagerer på de mest merkelige lukter..  F.eks tørkerull (!) Men jeg prøver å se framover og håper formen snart er stigende slik jeg kan begynne på jobb igjen :)

Crap!

Er ofte kvalm ennå, men det har bedret seg.. Klarer nå å spise noe annet enn bare appelsiner og brød med syltetøy. :-D 
Er fortsatt like trøtt og tørst hele tiden! Nå må jeg også opp om natten for å tisse flere ganger.. :-S

Back
Topp