Hvordan er formen deres?

*09-12*

Flørter med forumet
Min er sånn lenka til sofaen.  Er så vidt jeg orker å levere mini i bhg om mårran pga kvalmen. Blæh..

foreløpig veldig bra, så håper det fortsetter sånn.
sist var jeg bare litt små kvalm og svimmel i de første mnd, håper jeg er like frisk denne gangen

blei plutselig akutt kvalm i går, og har vært det i dag også :( er 7 uker i mårra.. trudde jeg slapp kvalmen siden den ikke var kommet før.. var småkvalm sist svskap også men ikke i nærheten av dette.. ligger på sofaen og alt er et ork.. ellers er jeg dautrøtt hele døgnet.. men men satser på det går over :) og vanskelig og være så dårlig når ingen skal vite at jeg er gravid...hehe

Enig! Håper det bare glir over snart. =/

er småkvalm innimellom, det kommer og går. Verst på morran og om kvelden og når jeg er sliten, men heldigvis ikke så ille at jeg kaster opp så håper det holder seg til småuggen! 

varierer veldig fra dag til dag :) i dag har vært en grei dag, men disse dagene med mindre symptomer er samtidig litt ubehagelige for tankens kraft kjenner jeg. Liker å kjenne at jeg er gravid  og når da symptomene plutselig omternt er borte en dag blir jeg nesten litt bekymret  Jeg har blitt adskillig roligere rundt det hele nå da, i forhold til tidligere. Da gikk jeg jo å kjente etter hele tiden.

Den siste uka har formen vært helt forferdelig!!!
Jeg sover hele dagen, denne uka har jeg ikke stått opp før 12-13, kvalm og uvel uansett hva jeg gjør.. Energi kan jeg ikke skryte av at jeg har.. Etter å ha henta snuppa i barnehagen så er jeg helt utslitt!!! :( Orker ikke dra på legekontoret for å ta blodprøve en gang.. Vært borte fra jobb hele uka og er stygt redd for at det blir sykmeld. fra uka at!!! *SYYT*

Men det går vel over

Er så trøtt og helt utslitt..
Kan sove fra kl.17.00  etter jobb..og helt til neste dag.
Jobber turnus..så di dagene jeg jobber sent, leverer jeg mini i b.hagen, og sover helt til jeg skal på jobb.

Har også begynt å bli veldig kvalm..
Upraktisk..da jeg jobber på kjøkken på et hotell..blir så kvalm av all matlukta :s

Usj..ble jo bare syt og klaging detta...haha :)
Er kjempe glad for at jeg har en mann som "tar seg av" meg og mini...hihi =)

Er veldig trøtt... Kvalmen kommer foreløpig i bølger, men er ikke så ille at jeg ikke fungerer. Bekkenet er løst og litt ømt, men jeg vet at det blir verre siden jeg hadde bekkenløsning med de to andre også (sånn at jeg må gå med bekkenbelte og krykker) Men er jo bare 5+4 i dag, og kvalmen (hyperemesis) har kommet i løpet av uke 6 med de to andre... Venter i spenning...

Ganske crappy siste uken hvertfall. Spyr og spyr! Men varte ikke så lenge sist. Så håper det går over snart denne gangen også! :) Ikke så ideelt med oppkast når ingen skal vite om det!

Litt lite energi og morgenkvalmen meldte sin ankomst i morgest, men bortsett ifra det er alt supert :)

- Kjenner litt på bekkenet innimellom, men tar ikke det som et tegn siden jeg gikk på krykker og har hatt bekkensmerter fra uke 7 med førstemann og helt til dags dato (ho er 22 måneder......).
- Grusomt trøtt,
- Hender jeg blør litt når jeg pusser nesa,
- Forstoppelse (var veldig løs helt i begynnelsen)
- Hodepine
- Tisser hyppigere nå enn for et par dager sida
- Spiser masse (er undervektig så det passer meg bare ypperlig!)
- Til tider svimmel (slet med kraftig svimmelhet hele forrige svangerskapet, kunne ikke pusse tenna stående engang).
- Har allerede fått meg noen "mat-cravings"; skive med smør og banos, sjokomelk (gikk litervis med oboy i forrige svangerskap også :p)

Heldigvis ikke kvalm ennå, og håper jeg slipper unna *bank i bordet*! Var nemlig kvalm stort sett av og på hele forrige svangerskap, men spydde heldigvis ikke.

(4+3 i dag)

Formen min er ganske så bra, har trent 2 ganger denne uka. Ikke kvalm eller svimmel, men ser og av erfaring i fra før så kommer det rundt uke 6. Er no i uke 5.

Har også mensen smerter.

Formen er skikkelig crappy rett og slett:(. Er sykemeldt pga kvalme - vært borte fra jobb i 1,5 uke nå. Veksler mellom å ligge på sofaen og i senga. Drit kjedelig! I tillegg er jeg veldig sliten og trøtt, så orker svært lite. Noe svimmel innimellom, og magen er ikke samarbeidsvillig. Forrige svangerskap hadde jeg ingenting, og fy som jeg savner. Denne formen legger en stooor demper på hele greia, og jeg blir rett og slett deppa til tider:(. Beklager klageinnlegg:(.

Varrierer veldig det.. 
Men evig glad for at vi har en super god sofa. <3 Den er blitt hyppig brukt de siste ukene. ;-)
Kvalmen ig oppkast kom seg litt med medisinen som legen skreiv ut til meg :-) Håper det fortsetter. *bank i bordet*

Formen er ikke den beste, heldigvis ikke hyperemesis denne gangen, men jaggu meg kvalm gitt Prøver og holde meg mest rolig på sofaen, men det er lettere sagt enn gjort når jeg går hjemme med 2 små! Nå som det er helg og samboer er hjemme slapper jeg mest mulig av på sofaen eller sover i senga og får litt ro Håper kvalmen gir seg like fort som den kom!

Formen var grusom tidligere, brakk meg hele tiden. Så slutta jeg å spise fet/stekt mat og jeg kan love at det funker! Morgenen er værst, jeg klarer å presse i meg en banan, så en bolle litt seinere og da er dagen redda så lenge jeg holder meg unna fet mat =) sliter en del med forstoppelse da... burde vel fått i meg nok fiber... men det får bli når den kvalme følelsen forsvinner helt.

Er kvalm (litt oppkast) og svimmel. Men går greit å gå på jobb. Måtte gå hjem en dag, kasta opp på vei jem.

Det kunne vært verre:)

Jeg er trøtt hele tiden, men klarer meg gjennom hverdagen. Ellers så er kvalmen av og på hos meg, og i hovedsak fra formiddag til kveld. Puppene er øm.

Jeg har hatt menssmerter frem til uke 5 og så forsvant de, men i morrest kom de tilbakeNå er jeg igjen redd for abort.  

Jeg er svimmel og har skikkelig halsbrann. Kvalmen har jeg ikke kjent  så mye til. Sist svangerskap hadde jeg kvalme og brekninger fra dag en.

Back
Topp