Hvordan er formen deres?

jeg er veldig kvalm om kvelden og når jeg våkner. Sånn til og fra resten av dagen. Hatt mye murring og stikking, men det har gitt seg- og det bekymrer meg veldig :( skulle ønsker man bare kunne vite at alt var bra...

Jeg føler meg egentlig helt fin
Men nå i det siste merker jeg at jeg blir mer og mer hormonell, trøtt, får noen kvalmebølger, MYE murringer, stikkinger og strekksmerter der nede :S

har vært ubeskrivelig kvalm den siste uka, har slitt med sure oppstøt.. er trøtt og har veldig vonde pupper..
ta vekk kvalmen - så kan jeg leve med det...

Er bare litt trøtt, det er det eneste, ellers er formen min helt fin! :)

Her er jeg ekstremt trøtt om dagene, kvalme, sure oppstøtt, vondt å ubehageli i magen og brysta.
Humørsvingninger å gråter for ingenting.
Håper i hvertfall trøttheten går over om ikke lenge.

kun stikkinger\murringer enda..

Jeg har hatt influensa i en uke nå og vet ikke helt hva som er influensa symptomer og graviditetssymptomer. Jeg har hatt litt verking/murringer i magen over en uke, spesielt når jeg strekker meg tror det er et gaviditetssymptom. Kvalme har det ikke vert noe av, heldigvis!

Formen er fin og det bekymrer meg. Sist svangerskap var jeg enormt kvalm, men nå kjenner jeg ingenting. puppene er slappe som vanlig :p og nesten ikke murringer...

Nå har jeg begynt å være kvalm. Det er ganske ukjent, for var ikke det sist. I går bare lå jeg på badegulvet. Har ikke kastet opp, men tror at jeg skal gjøre det hele tiden :p 

Ellers så er jeg trøttere, så må legge meg ENDA tidligere... Også gjør det litt vondt å amme. Og det verker litt i bekkenleddet.

Men jeg føler meg i god form, da. Trente i dag, og det gikk fint :)

Je har ømme pupper, og kjenner stadig murring nederst i magen. Je blir kvalm på kveldene når je er sliten eller begynner å bli sulten. Helt klart til å leve m:)

Jeg har ingen symtomer...er bare litt sliten, men er usikker på om det er bare sånn det er for tiden. Har hatt litt murringer i magen, så jeg er litt usikker på om dette kommer til å gå så bra....

Back
Topp