Hvordan er formen deres nå?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Ja, nå som flere har nermet seg 12 uker, og andre, hvor langt på vei er dere og hvordan er formen deres nå? Har det blitt bedre?:)
 
Jeg er 11+0 i dag. Og vil påstå kvalmen er bedre, men fremdeles mye trøtt og en del svimmel (lavt blodtrykk) :) har en del bekkensmerter da, som jeg har hatt fra start, verken blitt bedre eller verre og veldig avhengig av hvor mye jeg beveger meg :) ellers er puppene like øm, om ikke enda vondere. Brystvortene er forbudt sone, vonde å bare ta på :p hva med deg?
 
Er 10+3, fortsatt kvalm/kaster opp men noen dager er bedre. Begynt å bli svimmel når jeg reiser meg, det er nytt, er også trøtt og sliten.
Kjenner også ut som om jeg er støl i hele kroppen, uten å ha trent
 
Jeg er 10+0, og kjenner at noe begynner å lette. Jeg har ikke vært veldig kvalm, men det lille som har vært er borte. Jeg har vel også litt mer energi jevnt over.

Jeg blir også svimmel når jeg reiser meg, og av og til under trening. Puppene er ømme som før!
 
10+6 og formen er så å si helt fin :) er veldig trøtt og trenger ofte mat :) litt plaget med hodeverk men ellers fint :) klager ikke :)
 
11+5 og begynner å slite med bekkenet allerde :nailbiting:
Matlysten er ikke så god, men kvalmen er ikke like fremtredende :) Har lavt blodtrykk og blodprosent som gjør meg sliten og ør.
 
11+1 i dag, og formen har tatt seg opp de siste par ukene :happy: den konstante kvalmen er borte, men blir fort småuggen av for mye/for lite mat. Fortsatt endel trøtt men sovner ikke på sofaen kl 20 lengre, til mannens store begeistring :hilarious: og det viktigste av alt, jeg har faktisk lyst på mat igjen! Herlig!! :happy:

Har begynt å merke litt blodtrykksfall om jeg reiser meg litt for fort da, ser litt stjerner :rolleyes:
 
9+4 idag, og det virker som det begynner å bli bedre. Har omtrent ikke kjent på kvalmen hittil (helt motsatt fra sist svangerskap) men har vært utrolig trøtt og sliten. I går klarte jeg faktisk å lage middag, spise OG rydde opp etter middagen:D Skikkelig stas! Puppene er også mindre ømme. Kjenner at jeg blir fort sliten og svimmel da, feks om jeg går opp en lang trapp:p
 
9+6 og formen har vært mye bedre de siste 5-6 dagene. Kvalmen er nesten helt borte, bare litt på kvelden. Matlysten er fortsatt ikke eksisterende, men får likevel i meg mer mat nå. :) Ellers har jeg mer energi på dagen, men fra kl. 17-21 er jeg helt utslitt og sovner alltid de dagene jeg legger 2-åringen. Kvikner til etter kl. 21, så da får jeg et par gode timer før jeg finner senga. :)
 
9+1 idag, vet ikke om formen egentlig er bedre, men har tatt Postafen hver dag siden lørdag, så har klart å spise litt mer, var kommet litt vel lav i vekt
 
11+5 i dag, og jeg har hatt litt mer energi den siste tiden. Men nå kjenner jeg meg veldig trøtt og sliten, så kan hende jeg får kjenne det nå at jeg ikke har slappet av nok. Ellers er jeg litt uggen fra morgenen av, men ikke så mye at jeg er skikkelig kvalm og kaster opp. Alt i alt i fin form, men det har jeg jo vært hele tiden egentlig :)
 
Jeg er fortsatt kvalm og uvel til tider, spesielt når jeg tenker på visse typer mat. Men det er absolutt mye bedre, nå er ikke kvalmen tilstede gjennom hele døgnet. :) Jeg er ikke så trøtt lenger, men brystvortene er fortsatt vonde. Satser på at dormen bare blir bedre fra nå av. :)
 
12+2 i dag. Kan ikke si at formen er bedre, fortsatt kvalm (men får i meg mat), slapp og sliten.
Sliter med lav blodprosent, så føler meg skikkelig dritt rett og slett. Med en liten på 9 mnd hjemme så er det tøft om dagen, føler at jeg ikke strekker til. Føler i dag at jeg er slapp i hele kroppen, vanskelig å komme seg ut med hunden også, besvimte nesten ;) Så her går det unna, mange positive ting denne gangen gitt :p
 
Jeg er bedre i formen :happy: men går det for lang tid mellom måltid blir jeg super kvalm, og jeg er enda trøtt :dead: så mye bedre! Krysser fingrer for lite/ingen bekkenløsning :inpain:
 
Jeg begynte å blir litt bedre i uke 10. Men plutselig snudde det i uke 12 igjen. Nå er jeg konstant kvalm og kaster opp flere ganger hver dag:(
 
13+2 idag. Formen er opp og ned. Har hatt en hel uke uten oppkast, men idag var der på'n igjen :/ så det svinger veldig.
 
11+4 i dag og brystene er ikke like ømme som før. Jeg er litt svimmel til tider og er noe plaget med hodepine, men kan ikke klage:)
 
13+0, fortsatt veldig trøtt og sulten! Våkner mer og mer om natta for å gå på do, hjelper ikke akkurat på den trøttheten :(
 
Back
Topp