Hvordan er formen deres nå?

Marus

Gift med forumet
Har sett at det er mange som har vært eller er skikkelig kvalme i begynnelen av svangerskapet. Har det gått over?

Hvordan er formen ellers? Jobber dere fullt? Trener dere?

Sjøl var jeg ganske uggen og kvalm til uke 12-13 (haha, føles lenge siden nå enda det ikke er det, er 18 uker på vei :).

Nå har jeg ganske mye migrene, akkurat som i de to andre svangerskapene mine. Holdt ikke ut på jobb, dessverre, så nå er jeg 100 % sykemeldt... så her går dagene med til å skappe av på soffan når jentene er i barnehagen. Hadde store planer om å leve normalt, jobbe fullt og ikke minst trene, men de planene gikk i vasken, gitt.

Her gikk kvalmen bort rundt uke 9 - 10.. Vært kjempetrøtt og er vel det fremdeles :) Også begynner det å bli litt tungt. Jobber som kokk så kjenner det er hardt å jobbe om dagen :)

Kvalmen er borte og matlysten er nesten tilbake til det normale. Så formen er ganske så god :-) Bekkenløsningen har meldt sin ankomst, men inntil videre er det ikke et problem, må bare ta litt mer hensyn. Er fremdeles i 100% jobb, og håper jeg kan fortsette med det en god stund til!

Kvalmen er for det meste borte, men er fortsatt stuptrøtt. Har også en del vondt i hodet. Har ikke overskudd til å trene, men forsøker å gå noen turer når jeg har tid.

16 uker på vei, og endelig bedre! Den verste kvalmen har gitt seg, den kommer iblandt når jeg er veldig sliten, men er ikke i nærheten av hva den var. Fortsatt sliten, men energien kommer sakte, men sikkert tilbake med matlysten. :) Har klart meg på jobb, ikke sykemeldt, men er også student, og kjenner at motivasjonen og energien ikke helt strekker til. Jaja, det får gå som det går. Har det bra, i alle fall! :)