hvordan er formen deres jenter?

Tidabæibi sin mamma

Elsker forumet
Den her uka har jeg ikke følt meg bra i det hele tatt. Klarer ikke sette fingern på noe spes, men kroppen er så urolig og og føler meg veldig uvel. Har vondt i hodet, er svimmel og småkvalm. Klarer ikke helt å puste ordentlig. Har ikke smerter noe sted og har ikke feber. Var hos jm på mandag og alt var fint. Lavt blodtrykk, urinprøven var fin, og blodprosenten var også fin. Hun sa jeg skulle til Ullevåll hvis jeg fortsatte å være dårlig. Syns jeg maser så mye allerede jeg... [8|]

Jeg tenker kanskje jeg blir svimmel siden sf målet er så høyt at det ikke er plass til å puste ordentlig... og at jeg blir kvalm av samme grunn?? Ikke vet jeg!

Så kjedelig da, bæibi!! Høres ikke godt ut.. Men av og til utenom når vi er gravide og så får vi jo sånne perioder hvor formen bare er på bånn.. Siden prøvene dine og bt og alt var fint, så ville jeg bare lagt meg å slappa litt av innimellom, og tatt livet med ro.. Stelt godt med meg selv.. [:D]
Lavt bt kan jo gjøre til at man er svimmel og kvalm.. Ang. det med pusten så KAN det være at livmora nå presser opp mot lungene.. Det har jeg lest at kan skje..

Ønsker deg god bedring og pass godt på deg selv!!

kan vel ikke skryte så mye av formen min heller nei... har jo vært sykemeldt lenge pga bekkenløsning. men har også fått en del vann i kroppen å er temmeli stiv i fingre å føtter... samt værdens styggeste åreknute[:@], som hovner opp og er vond! så ikke akkurat på topp her nei  [&:][&:] åsså er det de der kynnerne som lever sitt eget liv... MEN... nå er det bare to måneder igjen!!! så det går så bra så [:D][:D]

Tror det blir sånn for alle etterhvert. Har liksom mange små plager, men som tilsammen gjør at det blir ganske slitsomt[X(] Jeg teller bare ned til permisjonen skal starte, har 4 og en halv uke igjen på jobb, hvis jeg ikke blir sykemeldt pgav bekken problemer!
Det er bare å holde ut, og glede oss til de søte små kommer ut til oss[:)][:)]

Hei! Jeg er 29 uker på vei i dag, og tror ikke jeg har vært i så god form på lenge.. Jeg har sluppet unna vannansamlinger så langt, men er fullt klar over at jeg nok vil hovne opp i bena før eller siden. Det eneste er at det begynner å bli vanskelig å snu seg i senga, og at magen er mer og mer i veien:) Jeg får nyte det så lenge jeg kan! Ingvild

Jeg har også problemer med pusten pluss hjertebank....jordmor sier det er en kombinasjon av lavt blodtrykk og høy mage som presser på lungene...travelt...ellers er formen fiiiin[:D]

(Må ellers innrømme at nå er det 10 max 12 uker igjen og jeg har begynt såvidt å få en liten "lei" følelse....litt tidlig å har ikke turt å sagt det til noen....men er litt lei ja..)

Formen er helt super!!Trener, jobber og går i vei,hehe.Eller..har ferie nå,og merker at jeg er trøttere enn vanlig siden ikke har samme rutiner som vanlig. Ikke noe vann i kroppen eller andre plager. Iallefall så er de der bare litt[;)]Kunne gått gravid alltid.tihiiiiiiiiiiiiiiii[;)]

Jeg er i fin form, men kjenner at magen har blitt større og presser på lungene. Sliter litt med å puste når jeg har spist, noe som er plagsomt innimellom. Blir anpusten og sukker mye. Må vel kanskje lære meg å spise mindre sånn at jeg ikke får den følelsen.

Ellers har jeg begynt å plages mye mer med ryggen enn jeg har gjort tidligere. Blæææææ! Må kanskje be om henvisning til behandling hos legen.

Men, men, formen er i bunn og grunn på topp...ryggen plagermeg bare om kvelden og det er bare vanskelig å puste når jeg har spist for mye..så jeg skal IKKE klage!

Håper formen din blir bedre, Bæibi!

Klem, m

Godt det ikke bare er meg. Føler meg så sytete og klagete for tiden...

Back
Topp