Hvordan er formen deres jenter?

lykketrollet13og14<3

Andre møte med forumet
Er selv uke 34+1 idag og kjenner at det begynner å bli tungt for ryggen, jeg blir kortpustet av absolutt ingenting, er kvalm, svimmel og veeeldig trøtt. Har også merket litt svake mensmurringer i det siste, men tror nok dette er en del av modningsprosessen. Skal til jordmor neste uke så får høre med henne da :)

37 uker i dag, og leeeeei!
Vondt overalt, knapt sovet siden tidlig i sommer, kvalm og uvel hele tida... Håper virkelig han kommer ut snart, selv om fornuften sier at han ventet nok 4 uker til...

BVforum via HTC

37+, samme som dere.. Men jeg tenker som så at har jeg fortsatt en dårlig dag når besøket har vært her, så slenger jeg meg på sofaen og blir der.. Klesvask og husvask får vente til formen er bedre...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

37 uker i dag og formen er på topp! føler meg ikke spesielt stor og magen er ikke i veien..føler jeg har blitt mindre egentlig : / eneste som er det at jeg har fått litt vann i kroppen,ikke mye men akkuart nok til det verker i beina når jeg går tur og går veldig mye men skal ikke klage :) syns det har gått nesten litt for fort til nå og kan ikke skjønne at babyen er ferdig i magen min,gleder meg til å treffe han <3

Jeg er snart 33 uker, og er veldig kortpustet. Har mensenmurringer nesten hele tiden, kvalm hele formiddagen og kaster opp innimellom, hovne føtter legger, hender og ankler, vondt i bekkenet, og MASSE kynnere! Og for all deg, jeg må jo ikke glemme halsbrannen! JA jeg gleder meg til å bli ferdig!

Jeg er snart 33 uker, og er veldig kortpustet. Har mensenmurringer nesten hele tiden, kvalm hele formiddagen og kaster opp innimellom, hovne føtter legger, hender og ankler, vondt i bekkenet, og MASSE kynnere! Og for all deg, jeg må jo ikke glemme halsbrannen! JA jeg gleder meg til å bli ferdig!
Gaviscon mikstur!:) Den er en drøm mot halsbrann:) Nesten ferdig med 2. svangerskapet da jeg fant det ut, men bedre sent enn aldri;)

Er 37+2 i dag, synes det begynner å bli veldig tungt nå altså... Og er sikkelig lei og utålmodig... Vanskelig å puste ordentlig hvis jeg ikke sitter "riktig", har bekkenløsning, så jeg homper rundt på krykker og finner ingen behagelige stillinger å ligge i, og sliter en del med halsbrann... Men nå er det ikke lenge igjen da!! (prøver å oppmuntre meg selv litt :P )

Helt klart!! :) Jeg har snart gått tom, så når vi drar til sverige igjen så skal jeg kjøpe mere. Er mye billigere der :)

Hvor mye er det for den den da? Synes det koster nok her hjemme i allefall!!

Ikke sant, enten er vi der en tur eller så er foreldrene mine der, så en av oss kjøper :)
så supert da :) foreldrene til kjæresten har hytte i Sverige så vi handler også en del der, men er langt til nærmeste apotek da, så det blir som regel bare kaffe,brus, øl og sånt... Men er jo en del å spare på sånt å da :)

Har hatt et drømmesvangerskap så langt, men nå begynner jeg å føle meg VELDIG gravid. Fått vann i kroppen som gjør at jeg føler meg tung, det verker i beina og energinivået er lavt. Ellers er jo formen fin, men det kjennes at det nærmer seg.

Back
Topp