Hvordan er formen deres jenter?

Hybelkaninen skrev:
Edit: Glemte jo å nevne uren hud, whyyy?!? Aldri slitt med det, men nå føler jeg meg som en på 14 med hudormer og småkviser på haka... Buuu :P

Jeg og ser ikke ut på haken :( Det er fryktelig irriterende!

*2 prinsesser & en spire* skrev:

Hybelkaninen skrev:
Edit: Glemte jo å nevne uren hud, whyyy?!? Aldri slitt med det, men nå føler jeg meg som en på 14 med hudormer og småkviser på haka... Buuu :P

Hmm, jeg også. Spesielt kviser på haken.

Julemirakel skrev:

*2 prinsesser & en spire* skrev:

Hybelkaninen skrev:

Hmm, jeg også. Spesielt kviser på haken.

Hos meg er det egentlig ikke kviser, tror jeg... det ser heller ut som utslett. Men det er bare på haken...

Her er formen litt opp og ned... har en del kvalme som kommer og går, er trøtt og er urolig på natta + Kviser emoticon blææ :p

Sist jeg var gravid var jeg ikke kvalm, ,men var plaget med kviser.
men det er sååå verdt det <3

Formen er veldig fin så lenge jeg lytter til kroppen og tar alle de hvilepausene jeg trenger.
Det er jeg generelt dårlig til, så jeg er mye kvalm på kvelder og netter. :D

Har egentlig bare blitt mer og mer kvalme, så nå er jeg tvunget til å ta det med ro..! Husker det nå fra forrige gang at kroppen alltid har rett..hehe:D

Siden hud ble nevnt, så må jeg bare si at jeg fikk skikkelig uren hud med førstemann.
Spesielt rundt munn og hake. Huden ble ikke den samme igjen og det fortsatte etter fødsel. Men nå som jeg er gravid med nummer 2, så har det gått helt vekk:D;D;D

Krysser fingrene for godt bekken denne gang og at kvalmen forsvinner om to uker!

Har vært mye kvalm og uvel, men så begynte deet å gi seg litt så jeg ble bekymret - men så spøy jeg som en gris i går.

Ellers kjenner jeg:
litt stikkinger nedi der
Kvalm/uvel
Mye luft i magen
"Forstoppelse"
Småsvimmel når jeg reiser meg
Ømme bryster

Kvalm, oppblåst, uren hud, puppene har allerede vokst og er skikkelig vonde, veldig trøtt og svimmel pluss at det stikker litt nedi der noen ganger.. Hehe det var mye..! Godt å vite at det kommer til å gå over! :-) 

Back
Topp