Hvordan er formen deres jenter?

ganske fin. føler jeg har mer energi nå enn når jeg ikke var gravid. er litt kvalm av og til på kvelden, men d forsvinner fort. men hormonene er på plass. hehe blir lett irritert og begynner å grine når andre griner. :P

Formen er overraskende bra, men er skikkelig trøtt om dagen. Og med en liten av fra før av er det ikke bare å legge seg på sofaen når en kommer hjem fra jobb. Hormonene er selvfølgelig på plass, skal ikke så mye til før jeg må ta til tårene. Bortsett fra det har jeg ingen andre symptomer, skulle nesten ikke tro jeg var gravid. Var ikke så heldig sist gang.

Hmfr! emoticon

Jeg er såååå kvalm og aner ikke hva jeg skulle gjort uten sea band'ene mine. Jeg spyr ikke, men det har sikkert mye med at jeg har panikk for å spy og holder tilbake.

Jeg sliter med å sitte på kontor stolen fordi det verker sånn i bekkenet mitt (har vært på jobb i, ja 5 timer siden jeg fant ut at jeg var gravid.....).

Det er ubehageligt å ligge på siden uten å ha en pute som støtter under magen.

Har knivstikk i høno som jeg godt kunne vært foruten så jeg slapp å bekymre meg.

Jeg kan bare ikke se for meg at det skal være sånn når jeg bare er en plass mellom 5-8 uker på vei.

Edit:
Og ja i går kveld når jeg skulle dusje så startet utdrivningsrefleksen i høyre pupp og det kom en dråpe melk ut..............................

Kroppen min er jo bare heeeeelt på tryne!

Jeg er innmari trøtt og sliten, til tider veldig svimmel, kvalmen har begynt å dukke opp nå (enda jeg er 10 uker), begynner å kjenne det i  bekkenet, halsbrannen har begynt å komme snikende, og har en del vondt/strekkinger i magen.
Men jeg skal ikke klage, jeg ruger jo på et lite menneske!

Hei. Jeg tror jeg er i uke 9 med nr.3 . skal på UL 10.jan.  Jeg er litt kvalm, kommer i slike bølger. For det meste på kvelden. Kjenner knittring og ømhet i puppene. Tisser noen ganger per dag ja. : )  Men ellers føler jeg meg i fin form. Ønsker å arbeide så lenge så mulig. Men nr.1 jobbet jeg ut hele svangerskapet. Med nr.2 ble jeg sykemeldt fra uke 20 pga. veldig sterke kynnere og regelmessige rier. Håper ikke dette blir nå.

Hei. jeg er kjempe sliten og trøtt sover fra 11 til 11 og klarer å få inn 3 middagslurer i løpet av dagen, og alt jeg spiser før klokken 18.00 kommer opp igjen. Er spent på hvordan dette skal gå når hverdagen kommer igjen til uka :S

Lite energi, føler meg som en oppblåst høne.... Liker ikke å gå gravid, men må jo ikke klage. Nr 4 på vei, ikke alle som er så heldige....

Er suuuperkvalm fra morgen til kveld, sliten, sinnsykt gretten, begynt å kjenne det i bekkenet ++
Men som noen av dere andre sier og helt sikkert alle er enige i, vi er vannvittig heldige og alt er verdt det til slutt!! :D

Formen er så som så og veldig variabel... Har vært småuggen/kvalm til tider.. Men i natt, var jeg konstant kvalm våknet flere ganger i timen, å var kvalm uansett hvilken stilling jeg låg i utenom når jeg låg strakt på rygg.. Ellers har jeg så sinnsykt ømme bryst at det er vondt... Også er jeg steike hormonell.. Går på do og tisser ofte!!.. Så kan vell si at jeg har litt symptomer.

Formen varierer veldig. I dag har jeg ikke orket å gjøre noe annet enn å ligge. Håper jeg slipper å ha så altfor mange av slike dager, for jeg er helt utslitt.
Jeg vet jo at jeg er slik pga mirakelet, og ikke burde klage, men det er ikke lett når man blir helt tappet for krefter og energi.

For å si det sånn nå husker jeg hvordan det er å være gravid igjen. Vært kvalmen fra morgen til kveld fra uke 5 og de siste dagene har jeg begynt å ikke kunne holde maten. Sliter med å spise og drikke. I tillegg kommer hodeverken veldig ofte. Sover mye. Heldigvis var ungene tilbake i barnehagen i dag etter juleferie :), har hatt veldig dårlig samvittighet for jeg ikke har kunnet gjort så mye.

Kvalm hele dagen egentlig:( Men kaster heldigvis ikke opp. Stikker voldsomt i magen da! Men vi er super heldige som er blitt gravide syns jeg:)

Kvalme hele dagen, "blitt bedre, har hatt en uke der jeg bare måtte ligge på sofan". Halsbrann, fett hår å hud, brysta er kjempe vonde å ganske så hormonell.
Skal til første svangerskapstime i morgen, så håper det går opp for meg at det er noe der inne. Klarer ikke å innse det enda :P

Formen er fin! Føler meg ikke gravid, eneste jeg merker er lett kløe på brystvortene av og til, og utrolig trøtt i perioder av dagen, og korsryggen verker konstant. Mulig jeg er litt mer irritert og grinete innimellom og.

Ja, det er jo en del, men det er jo ikke hele tiden! Så når det står åp¨merker jeg det godt, og så føler jeg liksom at jeg ikke merker noe av at jeg er gravid i de periodene hvor symptomene forsvinner.

Er egentlig ganske fin form! Så lenge jeg ikke har kvalme, skal jeg klare alt! =) Er litt trøtt om dagen, men kan virke som det er blitt bedre! =D Så kjenner jeg jo at det strekker og stikker litt, men ellers fin form. Gleder meg til legen 9. januar! =)

Jeg er mye kvalm, har vært det siden uke 6, litt trøttere enn vanlig, må opp en gang på natta for å tisse - ulikt meg! Og så har jeg sånn ca de ømmeste puppene i verden, gjør vondt bare å gå ned en trapp... ;)

Kvalm fra morgen til kveld, allerede gått ned 3 kilo siden jeg ble gravid. Ikke spydd en eneste gang, men jeg hater å spy så gjør alt for å unngå det. Var mye trøttere med storebror, så det er jo en god ting :) Hverken bekkenløsning/låsning eller kynnere, som jeg hadde konstant forrige gang har vist seg enda, så jeg er fornøyd egentlig :D

Edit: Glemte jo å nevne uren hud, whyyy?!? Aldri slitt med det, men nå føler jeg meg som en på 14 med hudormer og småkviser på haka... Buuu :P

Back
Topp