hvordan er formen deres i dag?

utenom at jeg er forkjølet så går det veldig bra, skal ligge meg ned på sofaen nå [:)]

Ta deg en paracet

Må nok det.... vil oxo ligge i sofaen :-( men er på jobb... kanskje jeg skal bruke massasjestolen i dag....

Tja, uggen og kvalm og sitter her på jobb og venter på å dra til legen(skal ta diverse blodprøver mm)

Etterpå skal jeg handle inn til jeg skal ha hele jobben på hytta i dag...været er overskyet, så håper at sola snart titter fram. Jeg skal servere reker[;)]Håper bare at jeg får noe ned....

Go`bedring til dere alle[;)]

Du får vel hjelp?

jeg kan godt spise rekene for deg.
Elsker reker.
ORIGINAL: Godzilla

Tja, uggen og kvalm og sitter her på jobb og venter på å dra til legen(skal ta diverse blodprøver mm)

Etterpå skal jeg handle inn til jeg skal ha hele jobben på hytta i dag...været er overskyet, så håper at sola snart titter fram. Jeg skal servere reker[;)]Håper bare at jeg får noe ned....

ORIGINAL: gullnr2

Du får vel hjelp?

jeg kan godt spise rekene for deg.
Elsker reker.
ORIGINAL: Godzilla

Jada. mannen min skal være med å hjelpe, så ha to kollegaer baka kake. Jeg elsker også reker, da må du prøve med loff, reker, rødløk, advokado, pepper og majones...namnamnam[8D]

Back
Topp