hvordan er formen deres i dag?

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
føler dere at noe er pågang? :)
her er den egentlig ganske crappy.. spyr og er kvalm, men betyr jo bare godt så tar det ganske greit :D
 
Crappy her og! Alltid vært trøtt, men nå har kvalmen bjunt :(
 
Sitte på jobb og magen romler, er sulten hele tiden, og når jeg ikke spiser blir jeg kvalm.
Godt det snart er lunsje :)
Ellers er alt bare flott :)
 
sovna gjorde eg og! Kan visst sove når som helst om dagene.. Men nåløyet eg stå opp å spise kjenne eg. Så rart.. Forrige svangerskap var eg I tipp topp form!
ja jeg også er supersliten denne gang... trøtt heletiden, men kan jo være mest pga jeg har fått ekstremt kveld og natt kvalme :p
 
jeg kjenner så lite symptomer at jeg blir redd for at det bare er testene som tuller med meg :/ huff, man blir jo rar av å gå sånn og ikke kjenne noenting :/ er jo et greit tegn av mensen ikke kommer selvfølgelig ;) og har jo tatt en haug med tester tidligere som bare ble sterkere og sterkere.

Alikevel klarer jeg ikke å føle meg gravid, for jeg kjenner jo iiiingenting......

først er man bekymra for om man kommer til å bli gravid, når man blir gravid blir man bare enda mer bekymra for at det ikke skal vare, og så blir man bekymra for om alt er som det skal være med den lille.............sånn går no dagan ;) :p

herlighet, kommer ikke til å skjønne ( eller våge å tro ) at jeg er gravid denne gangen før jeg begynner å få mage, er over 12 uker, og kjenner symptomer jeg tror jeg!!

håper de neste 6 1/2 ukene går fort!! og uten no tull....
 
jeg kjenner så lite symptomer at jeg blir redd for at det bare er testene som tuller med meg :/ huff, man blir jo rar av å gå sånn og ikke kjenne noenting :/ er jo et greit tegn av mensen ikke kommer selvfølgelig ;) og har jo tatt en haug med tester tidligere som bare ble sterkere og sterkere.

Alikevel klarer jeg ikke å føle meg gravid, for jeg kjenner jo iiiingenting......

først er man bekymra for om man kommer til å bli gravid, når man blir gravid blir man bare enda mer bekymra for at det ikke skal vare, og så blir man bekymra for om alt er som det skal være med den lille.............sånn går no dagan ;) :p

herlighet, kommer ikke til å skjønne ( eller våge å tro ) at jeg er gravid denne gangen før jeg begynner å få mage, er over 12 uker, og kjenner symptomer jeg tror jeg!!

håper de neste 6 1/2 ukene går fort!! og uten no tull....
ja.. skjønner godt det :) jeg sliter med en del vondter med eggstokkene og lysken, som sannsynligvis kommer av bekkenet... men synes det er litt ekkelt når de kommer og går.. hehe.. men er kvalm og slikt da så syns det er litt betryggende.. å siden jeg har blitt gravid før beregnet el så ser jeg på det som ment to be :) hee
 
hei jenter :) idag er jeg veldig trøtt og småkvalm :p holder på å sovne hele tiden. rart det der :p
 
Blir fort trøtt. Etter en halv dag på jobb kjenner jeg det begynner å bli tungt, og jeg begynner å surre litt :p Ellers er jeg ikke noe særlig kvalm i dag, men blir veldig fort sulten da! Prøver å spise lite om gangen for å unngå kvalme. Kjenner litt stikkinger. Ellers er egentlig formen grei :)
 
Joda på dagen er jeg i helt tipp topp form,men når kvelden kommer blir jeg både kvalm og uvel og murringer og stikkinger i magen..må tvinge meg i noe mat for at det skal gå over..blææ
Har også begynt å fått vondt i ryggen..syns det var litt tidlig :rolleyes:
 
Jeg er oppe før fuglene fiser, men det kan visstnok være et symptom i seg selv. I dag startet dagen 5 og jeg rakk 2 vaskemaskiner før jeg gikk på jobb :p Var trøtt i ettermiddag, men var så bekymret for at jeg ikke kunne merke noen symptomer at jeg ble sittende å lese på nettet og klype meg i puppen. Nå i kveld har jeg (eeendelig) fått tilbake "mens"murringen og kan slappe av litt med strikketøy og film, før jeg sikkert sovner på sofaen i 21 tiden.
 
Joda på dagen er jeg i helt tipp topp form,men når kvelden kommer blir jeg både kvalm og uvel og murringer og stikkinger i magen..må tvinge meg i noe mat for at det skal gå over..blææ
Har også begynt å fått vondt i ryggen..syns det var litt tidlig :rolleyes:
ja se ryggsmertene er drøy... jeg har allerede kraftig bekkenløsning :oops:
 
Trøtt, kvalm og ømme pupper! Men det er jeg på en måte bare glad for, hadde vært med bekymra om jeg ikke hadde hatt noen symptomer...
 
Trøtt, kvalm og ømme pupper! Men det er jeg på en måte bare glad for, hadde vært med bekymra om jeg ikke hadde hatt noen symptomer...
ja tenker det samme... klarer å leve med det litt :D
 
Jeg merker fortsatt ingen ting til dårlig form, eneste teng til graviditet her er masse positive tester.. Å at jeg føler meg litt oppblåst til tider..
 
Back
Topp