Hvordan er formen deres i 2/3 trimester?

øyensten

Flørter med forumet
I første trimester hadde jeg det lite kjekt å være gravid, men nå i 2 trimeste (snart 3 trimester), har formen for det meste vært veldig god:-) Jaja bekkenløsningen kan plage en del hvis jeg har gjordt for mye, men utenom det har den vært veldig fin! Jeg er i uke 27+4, og den siste uken har jeg vært utrolig trøtt, heldigvis jobber jeg 50% nå så jeg kan sove litt ekstra av og til, men etter jobb kan jeg sove i 3 timer, så for å være våken en liten stund før jeg legger meg for kvelden, noen andre som er veldig trøtte for tiden?

Huff da så kjipt :( Jeg har hatt en snill baby hittil :) Hatt en del hodepine inni mellom, men ingen kvalme :) Men ja, er kjempetrøtt, sliten og tiltaksløs for tiden. Vil bare sove og ligge på sofaen hele tiden. Ellers så har jeg hatt rastløse bein i noen uker nå.. noe som er kjempeirriterende, og har nettopp begynt å få halsbrann for 1 ukes tid siden.. MmmMM lovely!

ZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzz ....er trøtt :)) Ellers er bekkenet litt trøblete. Men dagene går, og målet nærmer seg :)) Er 50% sm fra denne uken . . . heldigvis, - hjelper bra på!

Formen er bra her og :) Sliten innimellom, men det får man regne med. Jeg hadde skikkelig bekkensmerter for en ukes tid siden.... Jeg klarte nesten ikke å gå. Men det verste ga seg etter 2 dager. Legen mente jeg kunne ha bekkenlåsning da. Vet ikke jeg :P

Er trøtt, trøtt, trøtt. Og har halsbrann til tider. Merkar at lille frø ikkje er så liten og lett lenger, av og til ligg ho på ein måte som gjer det ubehagelig å gå - særleg i trapper.

Men formen er jo trass alt fin. Er litt leit å sova vekk så mykje av dagen, men om eg ikkje tek meg ein kvil etter jobb så er eg sovna før sambuaren min kjem heim (han jobbar ein del kveld) og då ser me kvarandre nesten ikkje i vekene. Men no er det jo ikkje lenge til moroa startar! Er under tre mnd til termin no!! Gler meg masse!

Min er for det meste bra, bedre enn noen gang, men regner med det går nedover nå som jeg begynner og bli stor å tung. Merker jeg blir fortere trett og sliten, så det blir nokk bare verre tror jeg ? :) 

Formen er bra noe trøttere enn vanlig, ellers er alt bra bortsett fra ett bekkene som er på villspor..

Har hatt et bedre svangerskap denne gangen enn sist.
da gikk eg på krykker på denne tida og hadde veldig vondt i bekkenet.
men da jobba eg og pusja meg sjølv meir enn eg har gjort denne gangen.
No har eg ei lita jente som trenger min oppmerksomhet og mitt overskudd, så eg tar det betraktelig meir med ro og jobber bare 20%.
kjenner det godt i bekkenet når eg har gått masse, men så lenge eg tar det med ro går det bra.
halsbrann har eg så og si HEILE tida.. kan det ha med at eg spiser sjokolade heile tida??? hm..
og eg er veldig trøtt... legger meg i 20 tida kver kveld. + en kvil midt på dagen :)

Jeg har vel egentlig vært fin hele tiden. Først nå når jeg er 27+6, så sliter jeg litt med ryggen hvis jeg gjør for mye på en gang og sliter veldig med å finne liggestillingen min, og det gjør at jeg får søvnvansker. Men kan ikke klage ellers, ikke lenge igjen nå <3

Sånneh, bortsett fra kvalmen som har kommet tilbake, den helsikkens bekkenløsningen, manglende nattesøvn, hjerteproblemene og trettheten så... joda formen er ok innimellom

Var skamdårlig i første trimester, kom litt opp og gå igjen i andre trimester da jeg begynte på Afipran og slapp unna verste kvalmen og spyinga, men nå i tredje trimester er det påan igjen.. Bekkenet krangler, halsbrannen er høyst tilstedeværende, kaster opp hver morgen og innimellom på kvelden, er kvalm resten, er utrolig sliten og nattesøvnen er det så som så med, springer på do i ett kjør, og kynnerne er der i fleng...blææh, liker i grunn ikke å gå gravid merker jeg.. Godt det er korteste tiden igjen nå, flyr jo fremover mot jul! Tar på å gå sånn når man i tillegg har to aktive unger i heimen som krever sitt. Komme da, februar!!

Åh, ja, nå er vi langt ute i uke 28, og jeg sliter FORTSATT med svangerskapskvalme og oppkast... Begynner å bli rimelig lei nå. Må innrømme at jeg kaster ikke opp like mye lengre, og greier å sitte mer enn jeg ligger i løpet av en dag, men å gå/stå kan jeg ikke gjøre for mye av før det tipper over og jeg blir ordentlig dårlig. Det er rimelig frustrerende, og jeg er så lei så lei. Har vært 100% sykemeldt siden juni, har storebror på stnart 2 år full plass i barnehagen, og mobiliserer alle krefter jeg har til å lage middag til han kommer hjem, og leke med han frem til han legger seg kl 19. Stakkars sambo må ta alt av husarbeid og trening av hund etter at poden har lagt seg (han tar også all nattevåk og all bleieskift)... for jeg greier nesten ingenting, både pga form og bekkenet som slår seg vrang hvis jeg går en tur til postkassen... Jadda, skla si jeg gleder meg til vi skriver FEBRUAR 2012! :D

Back
Topp