Hvordan er formen deres for tiden?

Solstråla2024

Forelsket i forumet
Vi som prøver :)
Sommerfuglene
Jeg kaster opp innimellom ennå, har litt ekstra vondt i rygg og bekken da jeg har styret altfor mye med flytting - og føler meg litt som en vaggete snegle.....!
Hva med dere?

Nå har jeg fått roet tempoet noe, hatt veldig vondt i bekkenet, og er jo fryktelig sliten enda, men her om dagen da jeg reise meg fra sofaen var bekknet merkbart bedre, mulig han har flyttet seg lenger ned eller noe, men har stadig mer mageknip, særlig også om natten og drømmer da at jeg føder, våkner like skuffet med smerter og ingen baby :yuck:

Nå har jeg fått roet tempoet noe, hatt veldig vondt i bekkenet, og er jo fryktelig sliten enda, men her om dagen da jeg reise meg fra sofaen var bekknet merkbart bedre, mulig han har flyttet seg lenger ned eller noe, men har stadig mer mageknip, særlig også om natten og drømmer da at jeg føder, våkner like skuffet med smerter og ingen baby :yuck:

Er vel greit at det ikke blir fødsel riktig ennå?! ;-)

Kvalm. Bekkenvondt. Vi pusser opp og er utrolig frustrerende å hele tiden måtte ta pauser fordi jeg blir sliten. 8 små uker igjen!

Formen er helt fin :happy: Litt trøttere på kvelden nå, men ingen spesielle plager. *bankibordet*

Mye bekkenvondt her. Merker det mer på ryggen også. Lite jeg skal gå før jeg er helt ødelagt resten av kvelden desverre. Men teller ned til premien kommer!

Litt lettere å få vondt i ryggen når det har vært mye aktivitet på dagen, men bortsett fra det og litt antydning til kramper på natt er formen bra. Merker at det er tyngre å puste, som forventet, men jobb og trening går fortsatt fint :)
Mulig jeg må trappe ned litt på jobb fremover, men det går mer på arbeidsoppgaver og "press" til å levere like mye som før (fra min side).

Sliter enormt med halsbrann, som resulterer ofte i oppkast og en bekkenløsning som er helt grusom og dermed må bruke krykker for å komme meg rundt. . For å ikke snakke om kynnere 5-6 ganger til dagen..

Ja jeg GLEDER meg til å bli ferdig med dette svangerskapet 8 uker igjen. .

Kan ikke klage for mye:) Men jeg er veldig sliten og trøtt.. bekkenet gjør litt vondt men ikke like mye som de to andre gangene jeg gikk gravid. orker ikke å gjøre så mye om gangen så ting blir gjort i omganger.. Tungt å snu seg i senga, sover dårlig, ting er generelt tungt.

Veldig opp og ned her. Fra masse energi ene dagen til sofa den andre. Og et bekken som krangler en del. Men har vært i fin form i mange mnd så er heldig! :-)

Tror jeg har vært veldig heldig i graviditeten (så langt, bank i bordet!), for jeg har virkelig INGEN plager. Føler meg i super form, og kjenner lite forskjell fra ikke-gravid tilstand. Er aktiv og jobber som før. Sykler/går til jobben fortsatt. Bor i 6.etasje uten heis og går opp og ned flere ganger om dagen. Sover hele natten igjennom. Ingen halsbrann eller cravings.

Synes rett og slett at det har vært en drøm å være gravid. Men har full forståelse for at det ikke er slik for mange andre!

Jeg føler meg endelig bare gravid sliten :p tar en lur på formiddagen men våkne mellom fire og fem hver morgen :wtf: har litt mer halsbrann enn vanlig og litt kynnere når eg driv på med noe;)
Men lysten til og drive på er tilbake ❤️
I morgen skal det rakes ute. Fylles jord i bedd og kasser for så og plante:joyful: glede meg skikkelig til og begynne vår arbeide og kose meg ute med hundene❤️

Bortsett fra bekken som tuller, og at jeg er tungpusten og blir andpusten av å reise meg, så et jeg i ganske bra form. Har tydeligvis begynt med den "nesting" perioden, for jeg går å rydder i skuffer og skap.

Synes formen er relativt bra, når jeg er kvitt kvalmen. Men er dager der jeg sover mye, synes helgene oftest går til det. Ikke plager med bekkenet. Jobber ennå, men bare noen vakter igjen så er det permisjon

Back
Topp