Hvordan er formen deres damer?

Jeg kjenner jo at jeg har hatt bedre dager.. Heldigvis er det mye liv i magen, som gjør det hele vært det. :-) blir helt slått ut av enkle aktiviteter som å smøre frokost og niste til minsten.. så når hun har fått mat må jeg slappe av før jeg kan lage mat til meg selv.. men det går.. så lenge vi har noen timer om mårraen før vi må ut av døra går det fint.

Kjenner at jeg er mye mer sliten sliten nå, tar virkelig på å jobbe 100%. Skal til jordmor i dag, så får jeg se hvordan jeg skal gjøre det fremover :) En liten hvil på sofa'n eller sove litt lengere på morgene hjelper stort.. Ellers så må mannen ta i et ekstra tak innimellom :)

Formen er betraktelig bedre, nesten ikke kvalm mere:) Sliter dog med å bekymre meg for å miste... Er sykemeldt og har vært det i 2mnd nå pga hematom..Sliten psykisk! Gleder meg til jeg har nådd 28 uker..da kan jeg senke skuldrene litt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat i dag er jeg veldig trøtt. Men det kan ha noe med at jeg lå å leste til klokken 01.30 i natt og var oppe kl 05 for å dra på jobb....

Men utenom det så er formen veldig bra. Heldigvis. 15 uker med spying får holde!

Har ikke vært plaget med kvalme i det hele tatt, men har vært veldig sliten. Begrenset med hvor mye man kan slappe av også med en litt krevende hund og to bonusbarn! Nå i slutten av forrige uke ( uke 16 ), og uka her så kjenner jeg en forbedring. Fungerer mye bedre på jobb, og er ikke like sliten når jeg kommer hjem. Men dørstokkmila er litt lengre enn normalt når det gjelder å komme seg ut på tur med hunden :P Går vel mest på viljestyrke!

Synes det er så rart, tenker at jeg er i fin form samtidig som jeg ikke orker mye om gangen, er 60% sykmeldt og ligger stort sett i senga. Sa det til en dame i dag og hun så rart på meg. Tror jeg må skjønne at man ikke må ha vondt eller kvalme for å være i dårlig form...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Den er såå bra :D kjenner det er tyngre på jobb men nå er jo den veldig fysisk så det er ikke rart, men energien er veldig grei og bortsett fra utstikkende mage kan jeg ikke merke graviditeten :D

Er i relativt god form. Jobber 6 dager i uken men er stuptrøtt tidlig på kvelden. Har begynt å bli øm i baken og nedover bena. Håper ikke det lover dårlig. Ellers kjenner jeg små spark nå og da, da er alt verdt det :)

Formen er og har vært ganske dårlig hele veien.. Håper på bedring snart, ellers blir resten av svangerskapet veldig tøft.. Har knapt krefter nå jeg..

Sent from my MT27i using BV Forum mobile app

har overhodet ikke slitt med kvalme, men mat har ikke smakt godt, jeg har vært ekstremt trøtt og veldig sliten. har ikke mye energi. er 100% hjemme, så får på en måte hverdagen til å fungere. trenger ekstra søvn når jeg anstrenger meg en del da.

Its still crappy. Har noen bedre dager heldigvis men fremdeles mye dårlig. Så det går i spying, halsbrann, lav energi og bekkenløsning.
Fremdeles sykemeldt og blir nok det en stund

Uff ikke bra og lese..kjedelig for dere som spyr fortsatt,jeg føler med dere..Hadde ett sånt svangerskap sist, men nå ble det slutt på oppkast ganske tidlig for min del. Så jeg er heldig denne gangen:)

Ellers så er det så lite energi her, har begynt så smått og finne frem kasser med julepynt og adventpynt så jeg kan pynte litt og litt ifra søndag av..
Trenger sikkert 1 mnd på og bare få pynta litt til jul vettu, med sååå lite energi:)

Tror nok bekkenløsning også begynner og komme,kjenner igjen symp..:(

Ellers så gleder vi oss til ultralyd snart, og selfølgelig jul det skal bli koselig:)

Back
Topp