Hvordan er formen den siste tiden?

Fiolia

Flørter med forumet
Hvordan er deres form i disse dager?

Her er formen stort sett fin :) Men jeg har måttet slutte å gå turer på dagene, for da er jeg garantert en hel dag i liggende stilling pga bekkenet. Ellers så har jeg lite klager. Kanskje litt lange dager og mye "venting" innimellom. Men når jeg har noe å gjøre, så er jeg ikke så utålmodig:)

Upåklagelig! Etter en uke med permisjon forsvant alle vondter! Ingen kynnere, ingen menssmerter, ikke noe kranglete bekken og ingen vond rygg. Mulig jeg burde hørt litt mer på legen og trappet ned jobbinga tidligere, men men. Uansett er det helt herlig nå - gir meg masse muligheter til å "ta meg inn igjen" før knøttet kommer :)

Den er stortsett bra. Men har hatt vonde og ubehagelige kynnere di siste dagene her. Blir sikkelig ør i hodet når det kommer en kraftig kynner. Noe jeg syns er merklig.

Klager ikke jeg heller, så lenge jeg tar alt i mitt eget tempo og lytter til kroppen går det fint med bekkenet, selv om det krever litt massasje og varmepakninger av og til. Jeg koser meg mer enn noen gang faktisk, syns egentlig ikke det har vært så stas før nå :) Det er jo positivt, så blir ikke ventetiden så lang! I dag er det sooool, kafèbesøk og yoga på planen!

Kos dere!

Mamma til go`jentene skrev:
Den er stortsett bra. Men har hatt vonde og ubehagelige kynnere di siste dagene her. Blir sikkelig ør i hodet når det kommer en kraftig kynner. Noe jeg syns er merklig.

Slik har jeg det også! Når kynneren er på vei, kjenner jeg et stort trykk bygge seg opp oppover luftrørert og opp i hodet. Blir tungt å puste og det følest som om jeg har en hjelm rundt hodet som trykker innover..  ubehagelig ja!! Har hatt mye kynnere med de to forrige barna mine, men ikke opplevd dette før.  Skjer kanskje spesielt når jeg ligger..

Upåklagelig form :)
Har rundvasket hus,biler,hundegård alt av klær og all ting :) Har sprunget etter sau og virkelig forsøkt å provosere fram noe :)
Nesten så det bekymrer meg å være i slik kanon form :) For fødsel virker forferdelig langt borte da ja :) Men 9 dager til termin...også får man regne 2 uker overtid...så om 3 uker burde vell noe ha skjedd :)
Men som de eldre + jordmor sier...det er fullmåne i helga, så det er lov å håpe ;)

Egentlig forferdelig, men jeg gleder meg så mye at jeg knapt ofrer det noe tanker :-)
Kranglete bekken, voldsom halsbrann og mye ubehag.. Men det får bare være! :-)

Sann vist vi ser bort fra influensa og en god del halsbrann, så er formen ganske så grei :)2uker igjenn til termin så max 4uker igjenn :):):) lykke til alle sammen. No kan jo.disse oktober babyene komme Katti som helst :):):)

Formen er fin den. Har denne gangen vært flink å lytte til kroppen og får igjen for det nå :) Og så har jeg en veldig flink mann som gjør mer en sin del av husarbeidet (noe jeg virkelig nyter, og kommer til å savne)!

Vært hos legen i dag og alt er fint og flott med minien :) Gleder meg til hun kommer, men nyter å kjenne spark og sprell :)

Formen er kjempebra:) Ingenting å klage på annet enn litt nerver ang hvordan babyen skal flytte ut av magen, men det får jeg mer info om i morgen og jeg håper selvfølgelig fortsatt på normal fødsel samme om det er med hode eller sete først. For 1 knapp uke siden lå han i tverrleie, så dette her er nesten mer spenning enn jeg tåler, hehe:) Ønsker oss lykke til i morgen på utredningssamtale jeg. Med 3 uker igjen til termin er det nå maks 4 uker til knerten er her siden Lillehammer setter igang 1 uke på overtid. Spennede tider:O

Knøttebærer skrev:
Formen er kjempebra:) Ingenting å klage på annet enn litt nerver ang hvordan babyen skal flytte ut av magen, men det får jeg mer info om i morgen og jeg håper selvfølgelig fortsatt på normal fødsel samme om det er med hode eller sete først. For 1 knapp uke siden lå han i tverrleie, så dette her er nesten mer spenning enn jeg tåler, hehe:) Ønsker oss lykke til i morgen på utredningssamtale jeg. Med 3 uker igjen til termin er det nå maks 4 uker til knerten er her siden Lillehammer setter igang 1 uke på overtid. Spennede tider:O

Hvordan gikk det i dag??

Høres i alle fall ut som de fleste har det noenlunde bra! Tenk, nå er det oktober!!

Lille sol skrev:

Mamma til go`jentene skrev:

Slik har jeg det også! Når kynneren er på vei, kjenner jeg et stort trykk bygge seg opp oppover luftrørert og opp i hodet. Blir tungt å puste og det følest som om jeg har en hjelm rundt hodet som trykker innover..  ubehagelig ja!! Har hatt mye kynnere med de to forrige barna mine, men ikke opplevd dette før.  Skjer kanskje spesielt når jeg ligger..

Sånn har jeg det også.. Merket ikke noe forrige svangerskap.

Back
Topp