Hvordan er formen damer?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
I helgene får jeg sove så lenge jeg vil og da føler jeg meg i ganske bra form når jeg står opp...men i ukedagene er formen regelrett uggen fra jeg åpner øynene. Kvalm, trett, og slik fortsetter det utover dagen. Flere ganger har jeg dratt tidlig hjem fra jobb, når det er mulighet for det (er lærer). I helgene kommer uggenheten utpå dagen, sånn helt ut av det blå:wideyed: ryggen er heller ikke enig med meg, å reise seg og sette seg er verst...
Hadde håpet formen skulle ta seg opp, men tok vist feil der:wtf:

Formen er fin. Mye trøtt, men det er det. God søvn om nettene, men våkner på morgen pga jeg må tisse. Hehe. Ellers merker jeg at det presser mer i mage området. Men det er jo pga livmoren og barn begynner å bli litt str på nå :) 13 uker i morgen :Heartred

100% sykmeldt, kaster opp daglig og er veldig trøtt, blir sliten av ingenting.. :( Men magen vokser og jeg kjenner liv inni der, det er veldig koselig!

14+5 i dag, og føler at jeg er blitt mindre trøtt på dagtid i det siste. Samtidig er kondisen seks fot under jorda :smiley-ashamed004Var på konferanse i går og det var ikke godt å sitte hele dagen så kjenner at jeg er spent på hvordan studieuka om et par uker blir. Ellers fortsatt ingen oppkast og slike ting. Håper det varer!

Har fått omganssjuka, så nå er formen skikkelig rævva... gått ned 1,5kg siden onsdag... er jo vant med å kaste opp gjennom svangerskapet å være konstant kvalm, men de smertene og dospringingen tar knekken på meg.. skulle egentlig jobbe i morgen og tirsdag, men det utgår..

Jeg er hjemme med 2 spysyke unger. Heldigvis er en av dem gammel nok til å spy i bøtte. Vasker klær til den store gullmedalje. Litt vanskelig å unngå å kaste opp selv.

Sinnsykt trøtt, lagt meg klokka 19:00-19:30 tre kvelder på rad nå. Ellers sinnsykt sulten. Lagt på meg litt :( (Bare fett, ikke noe babykul) :)

Avtagende symptomer som ikke ømme pupper, mindre kvalme og trøtthet, men jeg går fortsatt på do om natten har begynt å få smerter i symfyse og bekken :/

Avtagende symptomer som ikke ømme pupper, mindre kvalme og trøtthet, men jeg går fortsatt på do om natten har begynt å få smerter i symfyse og bekken :/
Igår kveld slet jeg med å finne skikkelig stilling å sove i...vondt nedover ene låret, uansett hvordan jeg la meg. Og idag har det poppet frem FEM kviser på haka:laughing014 hver dag skjer det noe nytt :wideyed:

Igår kveld slet jeg med å finne skikkelig stilling å sove i...vondt nedover ene låret, uansett hvordan jeg la meg. Og idag har det poppet frem FEM kviser på haka:laughing014 hver dag skjer det noe nytt :wideyed:
Kviser ja, det kan jeg også skrive under for pokkeren :( føler meg SÅÅÅ flott for tiden :shifty:
Sier ofte til gubben, det er ikke småtterier vi går igjennom når man går gravid. Også har du amming på natten når barnet er født. MEN jeg ville ikke vært det foruten, føler meg privilegiert :Heartred

Back
Topp