Hvordan er formen, damer?

Anja91

Andre møte med forumet
Hei!
Fant ut at jeg var gravid i går. Ikke planlagt, men hyggelig uansett!
Nå merker jeg at symptomene kommer snikende.. klokka er 20, og jeg har lyst til å legge meg.. jeg er ca. 4+2 i dag. Forrige gang var jeg utrolig kvalm de første månedene. Håper virkelig jeg slipper det denne gangen!

Hvordan er formen deres?:)

Jeg er også veldig trøtt og blir fort sliten, men er litt forkjølet så kan være det også. Blir veldig kvalm hvis jeg går for lenge uten å spise, da får jeg ikke lyst på noe og blir dårlig uansett hva jeg spiser, men hvis jeg passer på å spise regelmessig så holder kvalmen seg til morgenen.

Så er egentlig i god nok form, kan ikke klage det kunne vært mye verre :-):-)

Gratulerer forresten ;);)

Stort sett kvalm, men har noen fine kvelder innimellom. I kveld er en slik dag :) velkommen! :)

Gratulerer så mye!!

Sykemeldt Pga hyperemesis gravidarum .. Hadde det sist også :(

Føler virkelig med deg! Helt grusomt å være kvalm!
Hvilken uke er du i?
Hatt hyperemesis i 2 svangerskap før og bare venter på kvalmen nå. Håper selvsagt jeg er heldig å slipper unna denne gang, men forbereder meg på det verste.

Gratulerer så mye!!

Sykemeldt Pga hyperemesis gravidarum .. Hadde det sist også :(

Hva er det for noe om det er greit at jeg spør? :-) har aldri hørt om det før, men forstår det sånn at det ikke er noe bra, og håper at du blir bedre etterhvert ♡
Eller at det hvertfall hjelper å være sykemeldt så du får tatt det med ro :-)

Føler virkelig med deg! Helt grusomt å være kvalm!
Hvilken uke er du i?
Hatt hyperemesis i 2 svangerskap før og bare venter på kvalmen nå. Håper selvsagt jeg er heldig å slipper unna denne gang, men forbereder meg på det verste.

Jeg er bare i uke 5 :(
Sist begynte det i uke 7 og varte til uke 18..
Håper du slipper unna!!

Hva er det for noe om det er greit at jeg spør? :-) har aldri hørt om det før, men forstår det sånn at det ikke er noe bra, og håper at du blir bedre etterhvert ♡
Eller at det hvertfall hjelper å være sykemeldt så du får tatt det med ro :-)

Ekstrem svangerskapskvalme , brekninger og spying :(

Formen er ikke på topp, nettopp kastet opp og tenker det er et tegn på å ta kveld snart!

Trøtt, kvalm, tisser hele tiden :-)

Back
Topp