Hvordan er formen damer?

Kjenner litt på kvalme innimellom, særlig om kvelden - samme som sist. Murring i korsrygg har gått gradvis over. Det stikker og verker litt i hofta / bekkenet hvis jeg sitter skjevt / belaster brått. Kanskje litt mer sliten enn jeg pleier, men grei form. Og, må ikke pådo om natta. Det måtte jeg hver natt fra positiv test til fødsel sist.

Jeg er så utrolig sliten I beina. Kjennes ut som jeg alltid kommer rett fra styrketrening av beina. Finner ikke noen god grunn til at det skal være sånn. Jeg har jo ikke blitt tung ennå... var heller ikke sånn sist.

Jeg er så utrolig sliten I beina. Kjennes ut som jeg alltid kommer rett fra styrketrening av beina. Finner ikke noen god grunn til at det skal være sånn. Jeg har jo ikke blitt tung ennå... var heller ikke sånn sist.

Jøss, det kjenner jeg meg utrolig godt igjen i. Tenkte ikke på det som et symptom. Får melkesyre av å gå opp trappa :P

Har så vondt i korsryggen idag og det stråler nedover beina!!!! Dette håper jeg bare er forbigående :)

Jøss, det kjenner jeg meg utrolig godt igjen i. Tenkte ikke på det som et symptom. Får melkesyre av å gå opp trappa :p
Hmmm... Da finnes det flere som har det sånn. Har vel aldri hørt at det er et symptom heller, men det starta sammen med graviditeten, og jeg finner ingen annen grunn... :p

Last edited:
Har ei hofte som værker bare jeg tenker på å bruke den, men tenkte det kom av at jeg fra før plages med ryggen! Halsbrann starta i dag, og nå begynner jeg å kjenne på kvalmen! Siden dette er vår første synes jeg alle sympom er kjempespennende, får se hvor lenge det varer :P

Egentlig kjempebra! Men har en greie med å bli stuptrøtt da klokka passerer 14! Ellers kjenner jeg stikninger og puppene er ømme og har vokst. Ingenting å klage på

har hatt vondt i begge lyskene i to uker. Kvalmebyer innimellom, og stiv og støl i kroppen. Konstant trøtt, men får ikke sove. Går på do hele tiden, og er også veldig tørst!

Har masse sterke mensmurringer, sover MYE, noe smerter i korsryggen, og selvom puppene ikke er ømme, så har de vokst endel! ;-) heeelt greit for meg! Haha! :-D

Der ja.... Brøstve og kvalmebyger. Har skjønt det kom noe, vært veeeeldig kresen på maten de siste dagene. Spiser bare brød og salater.

er utrolig sulten! haha

Jeg er også veldig sulten! Og har ømme pupper i litt større str enn normalt :)

I dag sovna jeg på sofaen, det får jeg ellers aldri til :P Gjesper mye og er utrolig trøtt allerede, kun 4+0.

Har dere ekstreme murringer? I ettermiddag har det vært VONDT i mage og korsrygg. Skikkelig menssmerter. Dere?

Har dere ekstreme murringer? I ettermiddag har det vært VONDT i mage og korsrygg. Skikkelig menssmerter. Dere?
Jeg har veldig murringer. Lå og gråt pga smerter i går. Har forstått det som at kraftige murringer er normalt :-)

Back
Topp