Hvordan er formen da jenter?

brummemor

Gift med forumet
Jeg er utrolig kvalm, og må spise hele tiden for ikke å kaste opp! Er litt lei det nå, men det er jo bare medaljens bakside! hehe[:D] Ellers er puppene skikkelig ømme, og fulle av kuler... (som sist svangerskap, da jeg trodde jeg hadde fått brystkreft hehe)

Ha en riktig fin kveld alle sammen!! [:)]

Her er det sånn opp og ned.
En dag er jeg skikkelig kvalm og neste så merker jeg nesten ingenting.
Puppene er hard og skikkelig vonde.
Har hatt litt murring i underlivet i dag,kjener at det begyner å komme en antydning til kul under trusestrikken nå.
Men jeg er jo fortsatt litt urolig for dette med SA da. Sjekker både papir og trusen nøye hver gang jeg har vert på do, for å se om det finnes anntydning til blod.
Vet egentlig at jeg ikke bør gjøre det, da jeg virkelig føler meg gravid nå,og det gjorde jeg ikke sist da jeg hadde SA.
Men ellers er alt bra og nå ble dette laaaangt,så da sier jeg stopp her.

Jeg har det fint, takk!
Er bare bittelitt småugg på kvelden, men det hjelper å spise, ja.
Og IS kan jeg nemlig spise heeele tiden[:D]

hver dag er bare veldig spennende!!

forsåvidt bra,vert litt uggen på kveldane nå,og en del hodepine,men eg drikker for lite da...ellers så er magen på god vei fram i lufta ser eg enda eg ikkje har lagt noke på meg-sikkert bare "omdisponert"på kroppen hahaha...[:D]

ja fy flate eg er så sår på brysta at eg blir sprø...var ihvertfall ikkje slik sist gang!! ikkje en gang mens eg amma!

Her er formen til tider heller dårlig, men kommer meg da gjennom hverdagen :) Er veldig mye kvalm og sliten, men spyr ikke så ofte da.
Har en mage som vokser og vokser (allerede ) selv om kiloene går nedover!
Må innrømme at jeg er mye bekymra for alt som kan gå galt, og om jeg går med noe dødt inne i meg allerede (drømmer om blod og sa om nettene og sånn) Og sjekker alltid papir og truse hver gang jeg er på do, som noen andre sa her...
Og som Marihøne sa, is gjør virkelig underverker, særlig saftis ... mmmm :D

Formen er bra! Litt ømme pupper og litt trøtt til tiden men trøttheten tror jeg begynner så smått å gå over.... i går klarte jeg å holde meg våken til over kl 23 og det er ny rekord. Lenge siden jeg har vært våken så lenge[:D]

Er stort sett i fin form. Ikke noe kvalme. Brystene er blitt tyngre og er av og til ømme, har ømme brystvorter. Føler meg til tider vel trøtt. Har hatt en del murringer i underlivet for noen dager siden. Om kveldenne blir jeg til tider svært oppblåst (magen tre-dobler seg, ikke no artig..). Plages med svært treg mage, noe jeg har gjort så lenge jeg kan huske. Gikk på avføringsmidler av og til før jeg ble gravid. Nå prøver jeg å få litt mer fart i sakerne her ved å spsie svisker.

Puppene vokser og er litt ømme. Jeg har ikke så mye kvalme, bortsett fra når det blir lenge mellom måltidene. Det går fort over når jeg får mat i magen. Er jo litt trøttere enn vanlig, men det er jo ike så rart da. Tror jeg sånn generelt må si meg veldig heldig.

Formen er opp og ned her. Ikke ømme pupper, men de er større. Håper de slutter å vokse. Kvalm av og til, kaster opp av og til. Og sover mye....

Formen min er egentlig ganske fin om dagen[;)]
Men jeg merker at det skal ikke så mye til før jeg blir sliten, og jeg sovner veldig tidlig på kveldene. Kvalmen er borte heldigvis så jeg skal ikke klage [:D] Ellers så er matlysten helt på topp og har fått en liten kul på magen [:)]

ORIGINAL: MorElin

Hei frøken snupp!
Så trist at du går å er så bekymret! Hvor langt er du kommet da? Hadde jeg vært deg ville jeg reist til lege/jordmor og enten hørt etter hjertelyd eller sport om en tidlig UL... Man skal ikke gå rundt å være så bekymret! Det er vel ganske naturlig å engste seg litt, det tror jeg de fleste gjør, men det er ikke noe ålreit når bekymringene kommer på natterstid i drømmer... Ring legen din du!!

Skal til legen på torsdag, 1. kontroll og tenkte jeg skulle si det da. Men har ikke noen forhåpning om ul, siden jeg ikke hører til noen form for risikogruppe- ut fra det jeg vet i allefall. Er 9+1
Takk fot omtanken, det varmer :)

Er vel mer eller mindre kvalm hele tiden. Kaster opp 1 - 5 ganger om dagen. Ellers er jeg kjempetrøtt om ettermiddagen og kvelden, bortsett fra det er alt som det var før jeg ble gravid.

Er kvalm til tider.. Men litt bedre nå etter jeg begynte med ingefær kapsler!! Ellers tar jeg en dag av gangen. Dette er jo andre prøverør forsøk, det gikk galt føre jul. Måtte føde en død liten gutt.  Så jeg tar mye hormoner hver eneste dag!! Så her i heimen snakkes det nesten ikke om graviditeten i det hele tatt...
Tørr ikke håpe for mye...

Takk skal du ha[:D]. Godt å kunne skravle litt her  inne da.... Jeg ser at mange er engstlige for babyene i magen, Je g er heldig sånn. Går nemlig til ul hver uke, skal gjøre det frm til uke 17 tror jeg. Det er betryggende.
Nå håper jeg solen kan komme frem, slik at dagene våre går litt forter[:)][:)]

åå..håper virkeleg det går bra!!! iallefall så er vi nå mange her som gjerne tar imot bekymringer og støtter kvarandre!!!
supergjen på januar syns nå eg da![:D]

her er formen elendig! føler meg skikkelig dårlig. sovna halv 8 i går og sov til 11 i dag! så jeg er kjempetrøtt, kvalm og orker ikke å gjøre noen ting!

Bare gleder meg til å bli kvitt både kvalmen og trøttheten! Puppene er også ømme, det var de ikke sist jeg var gravid! Tar bilsyketabletter for å ikke kaste opp, har vært i grei form et par dager nå, men tar tablettene fordet! tør ikke slutte enda! :)

Her er formen på topp. Veldig skummelt, er verken dårlig eller noe. Helt utrolig at jeg er gravid. Er knapp øm i brystene. Merker kun at jeg er trøtt, konstant sult og treningsformen er redusert. Skal på ultralyd om to uker. Tenkte bare å se at alt er bra med småen og ting er som det skal. Ble litt skremt da jeg leste om en dame som mistet barnet i uke 5-6 men begynte ikke å blø før i uke 11. Jeg leser litt for mye. Blir kjekt å få bekreftet om alt er bra med barnet. Håper såfall alt er bra med det.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp