Hvordan er formen da jenter??

Gika

Blir kjent med forumet
Er det bare jeg som holder på å stryke med av mangel på overskudd?? Blir gal å gå slik, har ikke overskudd til noe lengre. Og jeg som var i slik en super bra form for bare to uker siden!! Æsj... Men holder ut mtp jobb enda, mannen min mener det er på tide med en liten red i arbeidet, er lei av å se meg hangle rundt tror jeg...[:)] men jeg vil gjerne holde ut, hadde virkelig sett for meg å jobbe ut denne gangen, men det spørs...

Formen er egentlig ganske fin, men kjenner også at overskuddet er mindre nå enn hva det var i begynnelsen... Blir veldig fort sliten, liker det ikke.. Har veldig lyst til å gjøre alt..

Har for eksempel store planer om hvor grundig julevasken av huset skal være, men det spørs vel.. Får håpe på hjelp av samboern [;)]

Formen er helt på topp, men kjenner noen ganger at hode vill mer en kroppen....

Måtte til slutt krype til korset og be legen min om en sykemelding.... Orker ingenting på jobb lengre, og hvis jeg gjør noe får jeg så masse kynnere. Prøvde å skulle handle julegaver en dag, men måtte bare gi opp - kunne ikke gå en meter pga kynnere. Så nå har jeg pause en ukes tid så håper jeg at det blir bedre etterhvert[:)]

Å, nei... Jeg som skulle være sykemeldt en ukes tid ja... Hentet sykemeldingen hos legen og da har hun jammen sykemeldt meg en hel måned!! Hva skal jeg nå finne på????

Her er formen helt OK! Jobber i kafé, så d blir jo noen tunge løft nå og da, så innen OL skal jeg sykemelde meg! Blir digg å bare sitte hjemme å se på skiskyting og curling!

Det begynner å skrante her og ja. Er i full jobb, men bekkenløsning og ellers lite overskudd til andre ting i hverdagne merkes bedre og bedre. Men til onsdag kommer fostersøsteren min for å vaske huset og pynte til jul. Er fantastisk med gode venner når man har en lat sabb til samboer.

formen min er 100 den kunne ikke vært bedre.jeg har ikke vært morrankvalm ikke dårlig på noen vis,så folk sier jeg er heldige som har vært så i super duper form..det eneste jeg kjenner kroppen min begynner bli tyngre en før..

Kan love deg at jeg også har mangel på overskudd. Orker ingenting.
Sover hele dagen nesten. Og er så utrolig sliten bare jeg har vært oppe et par timer. Da roper senga igjen på meg.

Bekkenet holder jeg på å ta livet av nå. Det gjør så VONDT.

Uff dette ble mye klaging. Sorry jenter.

Håper ikke alle har det like ille som meg

Lykke til [:)]

Back
Topp