hvordan er forholdet..

ORIGINAL: TviTvi

Vi har det mye moro (litt barnslige) , prater masse, er sammen masse, koser oss. Vi er sjelevenner som mannen pleier å si[:)]
Hender vi er litt engasjert i en diskusjon, men det løser seg før vi begynner å slåss [:D][:D] Tuller litt nå for vi begynner å le ganske fort av oss selv
Det e sånn vi og [:D] Har det utrolig bra sammen

Elsket og hatet på samme tid…
Alle har vel en gang i livet opplevd den lykkelige eller ulykkelige store kjærligheten, å når man treffer mannen i sitt liv er familiestifting neste steg.
Man går fra å elske hverandre til det endeløse, til å misforstå hverandre så til de grader.
Å småbarnstiden med dine og mine tradisjoner, vaner ,meninger, forventninger, regler, og måter kan føre til det sanne mareritt. Alt fra hva skal barnet hete, hvem sitt etternavn, hvem sin dåpskjole, hvor skal jul, nyttår, ferier osv.feires..alle vil jo ha en bit av det nye skuddet på familietreet.
Så sitter man der da to forvirra sjeler i hver sin sofakrok, når man egentlig burde krype tett sammen å søke trøst å støtte av hverandre.
Det blir ganske snart småkrangling om hvem har gjort mest å hvem har gjort minst i huset, begge memorerer man hverandres feil og mangler i tilfelle en krangel står for døra, sånn at man har tunge skyts og er ”fit for fight”.
Du var på byen forrige helg, jeg skifta bleie sist, denne gangen skal vi til mine foreldre, kan du se til f… å stå opp med den ungen av å til du ÅSSÅ, ja jeg vet du akkurat er ferdig på jobb å sliten-det er faktisk jeg å etter en dag med skitbleier,grøt,mos,melk,frukt,gulp,sleiv å gudene vet hva i håret på klærne ja overalt…å huset??støvsuge,henge opp/vaske/brette klær,lage middag,være sosial,aktivisere barna,hente å bringe i barnehagen…tror du jeg går på konstant full tenning..å i tillegg skal jeg se bra ut,slanke meg,ha rene klær,sminke meg,være vertinne for mine venner dine venner å familie i alle arrangementer som er pålagt (barnedåp,bursdager,jul,påske,nyttår osv)…veninnekveld,fritid ..HÆ?? fins det åsså..men kan jo ikke levne pappan alene med barnet sitt..er du GAL..en om det må skiftes bleie,mates,bades,soves,rapes-ja..alle rutinene jeg har bestemt at han må følge..jeg mister jo helt kontrollen..nei det er ikke rart mange gir opp underveis og glemmer å elske..må jo til tider si at mannen min HATER jeg i dag, men i morgen..da elsker jeg han igjenn..haha..joda frustrert,hormonell å totalt forstyrret..det er meg i disse travle permisjonstider..som man egentlig skal bruke til å dyrke kjærlighet,pleie vennskap og SKAPE familie..å det er jammen ikke gjort på en dag..å ikke et år heller forsåvidt..

Lykke til til alle som sitter med en forvirrrende småbarnstid med glede,sorg,sinne,bekymring,gaver,krangler,å maaange utfordringer forran seg.Tenk hvor heldig vi er som får ha en FAMILIE[:D]

har satt denne inn tidligere,men dette må bli mitt svar på ditt innlegg[:D]
hvordan har du å dine det da??bra håper jeg[&:]

vi prater med hverandre om alt, vi har et utrolig bra forhold.
Han er min bestevenn og den personen som forstår meg best.
har vi uenigheter så diskuterer vi det rolig, kan ikke huske sist vi kranglet.
vært sammen i 7 år og forholdet kan ikke bli bedre[:)]

ORIGINAL: Ljiljana

Vi har det veldig fint. Jeg prater med sambo om ALT.. Han mener jeg prater litt mye, hehe.. Men føler liksom jeg kan dele alt med han. Han kan det med meg også, men er ikke så detaljert som meg da.. Sikkert fordi han er mann..[;)] Vi er stort sett blide på hverandre, er det noe så er det meg som kjefter.. Og vi kan krangle, men det er nok fordi vi er så innmari glade i hverandre, så da blir en lett dypt såret for noe som ikke er så gale likevel. Men vi har det vel meget fint[:D][:D] Kunne ikke hatt en bedre far til snuppa, heller ikke en bedre samboer[:D]

Back
Topp