hvordan er forholdet..

amaryl

Forelsket i forumet
deres? lurer litt på hvordan andre sine forhold fungerer.. prater dere sammen om alt? prater dere mye med hverandre, er dere som regel blide på hverandre osv?

Prater om alt ja, er stort sett blide mot hverandre og i godt humør, hvis det ikke er noe spesielt som gjør at vi er sure på hverandre, men det er veldig sjelden! Prater mye med hverandre, men noen ganger er vi stille sammen. Blir en god balanse!

ORIGINAL: amaryl

deres? lurer litt på hvordan andre sine forhold fungerer.. prater dere sammen om alt? prater dere mye med hverandre, er dere som regel blide på hverandre osv?

Forholdet til meg og sambo er veldig bra[:)] Vi prater sammen om ALT! Han er min bestevenn[:)] Vi er jo blide på hverrandre.. Men har jo et par diskusjoner å sånn da.. Men det er jo bare sundt! En må krangle og diskutere litt synest jeg..

Går jo opp og ned hele tiden. Vi prater sammen om det er noe som plager oss, men ikke alltid vi kommer til en løsning som passer begge. Vi "kragler" innimellom, for vi er begge av typen som har behov for å blåse ut innimellom. Etter en krangel er vi alltid gode venner.

Vi har det jo ikke perfekt, men vi har det akkurat slik vi vil ha det. Selvom vi har en dårlig periode er det ikke sånn at vi vurderer å gå fra hverandre liksom... Har  vi en bra periode, er det som regel veldig bra! Nå er vi akkurat på vei oppover etter en litt dårlig periode. [;)]

Vi har det veldig fint. Jeg prater med sambo om ALT.. Han mener jeg prater litt mye, hehe.. Men føler liksom jeg kan dele alt med han. Han kan det med meg også, men er ikke så detaljert som meg da.. Sikkert fordi han er mann..[;)] Vi er stort sett blide på hverandre, er det noe så er det meg som kjefter.. Og vi kan krangle, men det er nok fordi vi er så innmari glade i hverandre, så da blir en lett dypt såret for noe som ikke er så gale likevel. Men vi har det vel meget fint[:D][:D] Kunne ikke hatt en bedre far til snuppa, heller ikke en bedre samboer[:D]

Syns vi har det veldig bra, krangler ikke spesielt mye og vi er stortsett alltid glad i å kose oss sammen[:)]Vi snakker også om alt mulig sammen, ingen hemligheter[;)]

Litt skurringer nå for tiden men vet det går over[:)]

Vi har det mye moro (litt barnslige) , prater masse, er sammen masse, koser oss. Vi er sjelevenner som mannen pleier å si[:)]
Hender vi er litt engasjert i en diskusjon, men det løser seg før vi begynner å slåss [:D][:D] Tuller litt nå for vi begynner å le ganske fort av oss selv

ja, har et veldig åpent forhold... vi deler alt og det er jeg glad for...
Jeg har vert litt hormonell i det siste, men det har jo sine grunner... hehe

Vi prater om alt ja. Er mye slitne, og det går utover humøret. Men vi vet at vi aldri kommer til å gå fra hverandre, og når det er utelukket som mulighet  - så blir vi veldig trygge på hverandre.

Stort sett er vi blide på hverandre ja... men vi har jo våre ubestemmelser vi oxo som alle andre. Men,vi prater om alt.

Det er ikke alltid jeg syntes vi prater nok, noe som kommer av at vi har ganske forskjellige fritids interesser. Men vi kan prate om alt om det skulle trengs, det er ingen hemmeligheter eller noe å skjule.
Vi har mye nærhet og ler masse sammen..og vi er flinke til å gi hverandre komplimenter (på utseende og for handlinger). Vi deler likt på de fleste av husets oppgaver og felles ansvar.. Det er flere ting vi diskuterer, men vi krangler aldri(ikke hittil i alle fall).. Sammen har vi det det hyggelig, er blide mot hverandre og støtter hverandre. Jeg må si jeg er godt fornøyd [:)]

prater sammen, er stille sammen.. kjenner hverandre veldig godt.[:D]
Men såklart vi krangler innimellom!! må kunne blåse ut litt og diskutere litt også.. [:D]

Vi har det utrolig fint sammen. I påsken har vi vært sammen 10 år. 10 helt fantastiske år. Han er snill, ærlig, trofast og vi er på samme bølgelengde. Når man har vært sammen så lenge trenger man ikke prate om alt men vet hva den andre tenker og føler. Om det er noe sier vi det med 1 gang.
Vi begge har 4 flotte foreldre som fortsatt er gift så vi har gode forbilder. Jentene får nok foreldre som blir sammen til død skiller oss [:)].

Vi prater om alt.. Er både blide og sure på hverandre[8D]

Vi snakker om alle vanlige, hverdagslige ting - men han har nok litt vanskelig å si hva han mener og tenker om ting. Men vi er helt avhengige av å snakke med hverandre - ringes som regel et par ganger i løpet av jobb[:)] har blitt mye flinkere til å snakke med hverandre om babyprøving og hva han tenker om det[:)] og er som regel blide og snille med hverandre[:)]

Går veldig fint akuratt nå! Men har hatt det veldig tøft til tider!
Hverdagene går stort sett fint, men selvsakt blir det litt krangling innimellom[;)] (HORMONER)!!! [:-]

vi snakker om så og si alt,,,og føles som jeg har kjent han hele livet. vert sammen i 9 år nå, jeg var 15 når vi ble sammen.... vi diskuterer det meste og er selvfølgelig ikke enige i alt, men det er det som er det fine! lærer masse av hverandre[:D]

vi prater sammen om alt. aldri holdt noe skjult for hverandre. ellers er vi veldig like,veldig lik humor - han er bestevennen min (høres veldig klisjé ut,men han er det[:)]). Vi setter oss ikke ofte ned i sofaen bare for å prate sammen,men vi prater jo masse sammen for det (selvfølgelig),og det er om alt og ingenting. Vi er som regel blide på hverandre,krangler sjelden,men diskutere kan vi gjøre - men det er bare bra. de gangene vi er irriterte på hverandre er det som regel pga lite søvn, spesielt jeg blir en heks hvis jeg er stup trøtt. Heldigvis sover lillemann greit om nettene *bank i bordet*,så vi får stort sett den søvnen vi trenger[:)]

ORIGINAL: Ljiljana

Vi har det veldig fint. Jeg prater med sambo om ALT.. Han mener jeg prater litt mye, hehe.. Men føler liksom jeg kan dele alt med han. Han kan det med meg også, men er ikke så detaljert som meg da.. Sikkert fordi han er mann..[;)] Vi er stort sett blide på hverandre, er det noe så er det meg som kjefter.. Og vi kan krangle, men det er nok fordi vi er så innmari glade i hverandre, så da blir en lett dypt såret for noe som ikke er så gale likevel. Men vi har det vel meget fint[:D][:D] Kunne ikke hatt en bedre far til snuppa, heller ikke en bedre samboer[:D]

Du sa det bedre enn jeg kunne gjort..[:)]
Men sånn er det her hos oss også..[:)]

ORIGINAL: Rebecca85

Syns vi har det veldig bra, krangler ikke spesielt mye og vi er stortsett alltid glad i å kose oss sammen[:)]Vi snakker også om alt mulig sammen, ingen hemligheter[;)]

Litt skurringer nå for tiden men vet det går over[:)]

Signerer denne[:)].

Back
Topp