Hvordan er forholdet deres til

Veldig godt forhold til begge :)

Veldig godt til begge!

Har bare mamma igjen, men det forholdet er bra :)

Mistet mamma for 4 år siden, savner ho hver dag. Pappa bur i Nederland men vi har en god forhold :)

Bra. Men bor ikke lenger i samme by så sees ikke så ofte

Har fantastisk godt forhold til foreldre og svigers. Forøvrig ikke min ekte far, han har jeg ikke kontakt med og anser ikke som familie. Men min stefar har vært der siden jeg var 9. Jeg sier pappa til han.
Vi er nesten innom svigers hver dag. Mine foreldre bor 7 mil unna, men går ikke en dag uten at jeg snakker med mamma.❤️

Det er helt greit. De er veldig fraværende og egentlig lite interessert i meg og mitt liv, men jeg er veldig glad i dem.

Jeg har et bra forhold til mine foreldre :) De stiller alltid opp om det er noe :)

Middels. De har krangla som knoll og tott hele livet mitt, og er mest opptatt av seg selv og egne ting - så har alltid følt at man ikke er så viktig for dem.

Godt forhold :) Var nettopp på 2 uker ferie sammen :)
Har også supert forhold til svigers og reist på ferie sammen med de hvert år siden jeg ble sammen med samboeren min. De har også 2 hytter som vi tilbringer masse tid sammen på :)

Jeg har et godt forhold til min far og stemor, men de bor 4 timer unna, så de er ikke så ofte på besøk.. :)
Min mor døde for 7år siden, men hadde en fantastisk forhold til henne :)

Har et veldig godt og nært forhold til begge :) alltid hatt egentlig. Så føler meg ganske heldig der. Om mamma ikke har hørt fra meg på et par dager, så blir jeg ringt og hørt om alt er greit :)

Verdens beste forhold til mine foreldre. De bor fortsatt i barndomshjemmet mitt og vi ser dem hver dag hvis vi vil :) Prates hvertfall hver dag via sms. De er verdens beste besteforeldre til våre barn.
Kan også nevne at jeg har supert forhold til svigerforeldrene mine også <3 Takknemlig! <3

Veldig godt forhold til mine foreldre, vi kan besøke de hver dag om vi vil. Hvis vi ikke gjør det så snakkes vi på mobil. Veldig takknemlig for den gode hjelpen vi har fått og får siden jeg har hyperemesis. Godt forhold til svigers også, selv om det ikke er like mye hjelp å få der.

Tilnærmet ikke-eksisterende. Jeg har ikke sett faren min siden konfirmasjonen min, men vi snakker sammen på telefon bursdag og jul.

Moren min ser jeg 1-2 ganger i året. Forholdet vårt er anstrengt. Hun kastet meg ut fra hjemmet da hun fant ut at jeg hadde kjæreste som ikke er kristen og da hun fikk vite at jeg ønsket å studere etter videregående (hun er dypt religiøs og har sine egne overbevisninger).

Jeg har heldigvis et nært forhold til min yngste søster. Jeg har fått meg en egen familie som jeg er utrolig takknemlig for, samt at jeg har mange gode venner:)

Back
Topp