Hvordan er en vanlig dag hos dere?

Det varierer litt :) Kan være hjemme og inne hele dagen, men prøver å få trillet hver dag ca :) Ellers reiser vi til mormor/bestemor og har flere venniner med baby som vi besøker. Hender vi triller ned i sentrum og inn på kjøpesenteret nedpå her, hun sovner som en stein av trafikk "bråket" :P

Når vi er hjemme hele dagen så leker vi med leker, jeg synger til hun,(hu elsker det) sover og spiser såklart :) også lar jeg hun drive på gulvet for seg selv, sitte i vippestol/hoppehuske og huske så jeg kan gjøre litt husarbeid :D
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Det varierer litt :) Kan være hjemme og inne hele dagen, men prøver å få trillet hver dag ca :) Ellers reiser vi til mormor/bestemor og har flere venniner med baby som vi besøker. Hender vi triller ned i sentrum og inn på kjøpesenteret nedpå her, hun sovner som en stein av trafikk "bråket" :p

Når vi er hjemme hele dagen så leker vi med leker, jeg synger til hun,(hu elsker det) sover og spiser såklart :) også lar jeg hun drive på gulvet for seg selv, sitte i vippestol/hoppehuske og huske så jeg kan gjøre litt husarbeid :D
Noenlunde d samme her og da :) Minien bare elsker at jeg synger til han og :)

Noenlunde d samme her og da :) Minien bare elsker at jeg synger til han og :)
Hihi morroklumper :P bra noen vil høre meg synge tenker jeg.. haha :D åssen er det hos deg, synger du nattasang? :)

Det kan jeg ikke her for hu ser på meg med store øyer å smiler å gliser når jeg synger så det blir hun over hode ikke trøtt av ;)

Hihi morroklumper :p bra noen vil høre meg synge tenker jeg.. haha :D åssen er det hos deg, synger du nattasang? :)

Det kan jeg ikke her for hu ser på meg med store øyer å smiler å gliser når jeg synger så det blir hun over hode ikke trøtt av ;)

Vi synger hele dagen :) når han får ny bleie, når han får mat, når jeg lager mat og når han legges :) hehe

Det varierer veldig, noen uker gjør vi veldig masse og andre er vi mer hjemme:)
Denne uken har vi hatt hjemme/innedag, hatt 2 besøker, vært til kiropraktor,shopping,trilleturer og veslegutt har vært med farmoren:)

Når vi er inne leker vi masse, ser film(ole brumm,babysmurfene osv), synger, spiser. Han er med på kjøkkenet når jeg baker etc.:)

Har som regel noe som skjer tre dager i uka (trillegruppe, babysvømming, barselstreff, venninnelunsj, åpen barnehage, babysang er nettopp ferdig for dette halvåret). Ellers er vi hjemme og koser oss, leker på babymatta, synger, leser, koser osv.. Triller minimum 5 km hver dag med hunden. Så dagene flyr avsted!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Har som regel noe som skjer tre dager i uka (trillegruppe, babysvømming, barselstreff, venninnelunsj, åpen barnehage, babysang er nettopp ferdig for dette halvåret). Ellers er vi hjemme og koser oss, leker på babymatta, synger, leser, koser osv.. Triller minimum 5 km hver dag med hunden. Så dagene flyr avsted!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Minimum 5 km hver dag?? steike så flink du er da :) :)

Hihi morroklumper :p bra noen vil høre meg synge tenker jeg.. haha :D åssen er det hos deg, synger du nattasang? :)

Haha!! Samme skjer her om jeg prøver å synge nattasang for henne! Såå gøy at mamma synger! :p

Dagene flyr avgårde egentlig.
Men denne uka har vi hatt mye innetid, tror aldri vi har vært så mye inne som denne uka her :p
Da baker vi og lager mat, hun leker på gulvet, sover eller ser tv.
Bruker laaang tid på måltidene (hun er tregere enn mora si til å spise!)
Men har tenkt litt på det selv de siste dagene, for tida bare flyr, uten at vi egentlig gjør så mye :p

Haha!! Samme skjer her om jeg prøver å synge nattasang for henne! Såå gøy at mamma synger! :p
Haha.. søtnoser :)

Står opp mellom halv8 og halv9.
Spiser frokost, steller og duller litt. Går minst en time tur hver dag ca kl 10.00.
Så hjem og leke litt mer, koser oss bare. Spiser litt grøt. Noen dager rusler vi til oldemor,eller mormor. Har ikke så mange hjemme på dagtid. Hun sover hver halvannen time.
Så kommer pappaen hjem til middag. Så er det familietid til kl 7, da legger hun seg.. :)

Står opp kl.7, gjør klar storesøstre for barnehagen og kjører de dit til kl.9.30. Er på trening 2 ganger i uka, babysvømming, babysang, barseltreff, babykino og trilleturer hver uke! (Kino kun 1 gang i mnd da). Henter i bhg senest kl.16. Lager middag, leker, bader ungene og har alle 3 jentene i seng til kl.19. Da rydder jeg og vasker,før jeg setter meg til i sofaen med enten tv, IPad, strikketøy eller en bok! :) Legger meg stort sett mellom kl.22 og 23. Slik går no daga'n.... ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp