Hvordan er en festeblødning ?

Sny

Flørter med forumet
Sitter her og tenker tilbake... hvordan er en festeblødning, blør det friskt rødt slimblod i perioder hele dagen eller bare kommer det litt lyserosa slim på papiret ?

Tror det var en egen tråd på FS om det i går eller i forrigårs.. Husker ikke hva det sto, men om du leter noen sidet tilbake der så var overskrifta festeblødning..
Kanskje du blir noe klokere da[:)]

Allfall som jeg husker var det snakk om menslignende blødning en dag eller to.. mulig mindre og mer også..hehe Husker ærlig talt ikke, men har hørt mye forskjellig allfall.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Blodninger-og-abort/Blodning-i-svangerskapet/

Tipper du vil finne ut en del her [:D][:D][:D]

Jeg hadde ikke festeblødning.. ikke som jeg vet om ihvertfall.. så jeg aner ikke.. men det sies at det er en liten dæsj med blod... er jo bare noe som kommer fra livmorsveggen i det egget graver seg inn.. så skal vel ikke være så mye.. 

Jeg tror nemelig at det blødningen jeg hadde i februar var en festeblødning, men jeg trodde det bare var minimalt med lyserosa slim og det var det, ikke at det blødde en hel dag...

Også har jeg fått mer og mer utflod, helt hvitt slim... [:-]

"En festeblødning er en vaginal utflod som normalt består av en liten mengde rosa eller brunt blod. Omtrent bare hver tredje gravide kvinne opplever en synlig festeblødning. Festeblødningen skjer når det befruktede egget fester seg i livmorveggen, i gjennomsnitt 5-12 dager etter eggløsning."

jeg har hatt festeblødning fikk jeg vite av legen i går. jeg kan fortelle ut fra hvordan jeg har opplevd det da
Første gangen som var på onsdag, hadde jeg litt blod når jeg tørket meg, veldig lite og syntes nesten ikke. men så kom det en liten klump som var halvparten av en ert. jeg kontaktet legevakta i bygda mi, og de sa at det var ikke farlig så lenge du ikke får smerter i ryggen og i magen.
i går kveld så var jeg bortreist hos mine svigerforeldre, jeg hadde ligget å sovet noen timer på sofaen og så gikk jeg på do, så tørket jeg meg som vanlig, og da så jeg at jeg hadde blod som det var begynnende mensen, jeg kontaktet legevakta pga at min svigermor ville det pga hu har gjennomgått mange aborter før hu fikk min samboer. da jeg kom til legen måtte jeg ta urinprøve. de sjekket hcg i den og den var veldig sterk, så jeg er 100% gravid. legen sa at det var festeblødning når du bør fra skjeden, uten smerter og ikke noe blod i bind eller truse. da jeg kom hjem fra legevakta da blødde jeg ikke lengre.

Takk at du beskriver det, var akkurat som jeg hadde.

legen sa at det var festeblødning når du bør fra skjeden, uten smerter og ikke noe blod i bind eller truse.

Blødde dt i perioder hos deg også ? At det blødde litt så sluttet det litt, også kom det litt igjen ?

Back
Topp