Noen andre som har det helt grusomt som gravid? Jeg er andregangs fødende å jeg tror jeg holder på å dø. Alt er vondt å jeg er i sååå dårlig form.. 23+5 idag! Går på medisiner for å ikke kaste opp, er kvalm hele dagen, bekkenløsning som er helt krise vondt.. (er selv født med hofteledd dysplasi, så er ødelagt i bekkenet fra før). Går til fysio, lege å jordmor for hjelp..
Føler alt er bare dritt.. klarer ikke helt å glede meg over at jeg endelig blei gravid igjen fordi smertene tar helt over. Noen tips til hva jeg kan gjøre?
Føler alt er bare dritt.. klarer ikke helt å glede meg over at jeg endelig blei gravid igjen fordi smertene tar helt over. Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Psykisk synes jeg det er skikkelig kjipt at kroppen funker så dårlig. Men heldigvis er kvalmen (nesten) borte. Kommer litt når jeg er sliten og sulten, men mye mildere enn den var. Synes virkelig sååå synd på dere som fortsatt er skikkelig kvalme, det er det verste! Sparkene er koselige da og jeg synes magen er fin