Hvordan er din tissetrang om dagen?

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Jeg må virkelig ikke tisse så ofte, i løp av en dag går jeg kanskje på do 4 ganger, og hver gang er urinen skikkelig mørk. Var lysere før jeg ble syk og alt det der styret.

Begynner å undre om jeg faktisk er gravid jeg. Må man tisse ofte når man er 4 uker gravid, for å være gravide? Føler at mange av symptomene mine har forsvunnet ute i det blå, pooooff så var de vekke. Merkelig, og litt urovekkende for min del...[&o]

Men en ting har jeg enda, jeg er hormonell som et monster [8D]

vet ikke helt, ikke tenkt over det... alle symptomer kan gå litt i berg og dalbane..

Derfor er 12 uker til ca. 21 uker kjedelig - lite symptomer inntil sparkene kommer... bortsett fra voksende mage [;)]

Men nå får ikke jeg så fryktelig synlig mage at det gjøre noe.. like greit kanskje? [8D]

veldig rart her også, merket jeg var gravid, siden jeg fikk den samme tissetrangen som sist, tisse hele tiden. men etter at jeg tok testen, så har det bare forsvunnet, tisser som normalt igjen.

så må vel være normalt når det skjer med flere[:)], må tenke positivt vettu[:)]

Emma: heldig:D

før jeg testa så tisset jeg som normalt...

no huff... hver time til halvannen er jeg på do... INKLUDERT på nattestid... ikke rart at kroppen er utslitt

sniker fra Januar [:)]

Nå tisser jeg hele tiden og 2 ganger om natta.. er dritt lei allerede [8D]

Jeg tisser en del til vanlig å jeg, så alt er som normalt [:)]

ORIGINAL: turteldue

no huff... hver time til halvannen er jeg på do... INKLUDERT på nattestid... ikke rart at kroppen er utslitt

hehe, lei allerede kan jeg tenke meg[8D] artig om det holder på sånn flere mnd da[:D][&:]

ORIGINAL: *Emma08*

ORIGINAL: turteldue

hehe, lei allerede kan jeg tenke meg[8D] artig om det holder på sånn flere mnd da[:D][&:]

huff... då er jeg gått på veggen før den tid...

Tisser litt mer enn før, men det er nok kanskje fordi jeg drikker mer og. men må opp flere ganger om natta

Hehehe...Nei, trenger ikke å løpe på do selvom man "bare" er 4 uker...

Husker med Mathilda at jeg ikke gikk på do ofte før jeg nærmet meg 12 uker...

Denne gangen er det omtrent hver halvtime, men kun når jeg er hjemme...Og er det sånn at jeg må på do, da må jeg virkelig på do[8D]

Jeg fant ut at jeg var gravid forrige torsdag og frem til da hadde tissingen vært noenlunde normal. Fredag gikk jeg på do hele tiden, lørdag var det litt bedre og søndag enda bedre. Jeg følte jeg ble bedre av å drikke mer, men kan være tilfeldigheter og så begynte jeg å ta C-vitaminer. Ellers kan en drikke appelsinjuice eller eplejuice for å surgjøre urinen, kan være dette hjelper på hyppig tissing. Det har i grunn gått noenlunde tilbake til normalt siden søndag i forrige uke, bortsett fra at jeg stort sett må opp en gang om natten, men tror egentlig at dette kommer av at jeg drikker en god del vann.

Back
Topp