hvordan er din 3åring?

taita81

3 barns mor ♡
*

Last edited:
Jeg leste innlegget ditt,men fikk ikke svart.... Min har vært ganske treg med å prate han også.,, har løst seg de siste ukene :)

Har barnehagen nevnt noe da ?

Sent from my iPad using BV Forum bsq

De tenkte å ta kontakt med oss men så gjorde vi det. .Han har bare gått i barnehagen siden mars så de ville se etter sommeren om det hadde skjedd noe mer, trodde det og ser at han har blitt flinkere. Men det sosiale at han ikke tar hintet om at nå er ting nok er ikke helt der:-P store søsteren er helt motsatt, aldri hatt noe problemer av noe skal, ligger foran..Så nytt for meg å henge etter osv og en veldig aktiv GUTT, mer voldsom :-P

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min er ekstremt voldsom. Hopper og danser og herjer med alt og alle hehe.
Men ikke voldelig liksom,skjønner heller ikke at nok er nok.mstakkars lillesøster :(
Tror det kanskje er ganske vanlig... Er vandt med det pga han.. Så tenker ikke så mye på det....

Starter i b.hage for første gang i august,2 mnd fra 3 års dagen... Gruer meg...

Sent from my iPad using BV Forum bsq

Min var veldig voldsom slo og dyttet masse på fetteren sin osv og fremmede ibland på lekeplassen! oog han stakk ALLTID av over alt når vi var ute :p men nå har han kommet over den perioden og har blitt veldig mye roligere og leker greit med seg selv og andre , stikker fremdeles av iblandt og kan bli fryktelig sinna men det er jo vanlig ;) Meed fetteren han var litt voldsom med før da derimot nå er det payback time fra hans side :p men de er jo som knoll og tott sammen kun et halvt år mellom de så.

Godt å høre hvordan andre gutter er.. :-D kanskje andre vil dele også? ?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min er veldig aktiv av seg. Hopper og spretter rundt. Herjer villmann når han kommer i barnehagen og ser alle ungene. Han er vrldig sta og egenrådig. Vet hva han vil ha og blir fort sint. Vi fikk beskjed om at han var roligere når han kom tidlig og gikk bedre overens med de andre da. Han begynte i barnehagen rett før han ble to, så han var ikke helt stø på hvordan man tok kontakt med andre. Ble endel knuffing. Nå går det mye bedre da. Når han begynte så snakket han veldig lite. Kunne mange ord, men brukte de bare ikke. Nå snakker han masse, ikke helt rent enda da.
Han kan sitte lenge å leke med duplo og trolldeig. Sitter gjerne hele dagen foran laptopen og ser på youtube om han får lov, har lært mye engelsk derfra. Ikke noe glad i tven lengre.
Siden han er min første så er det der normalt for meg. Vet ikke hva jeg hadde gjort med en rolig unge, hehe.

Back
Topp