Hvordan er dette mulig?

Spurv

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberlykke 2018
B6852980-38D7-467C-A38B-8A5677B18B67.jpeg Hei

Jeg testet positivt med vanlig CB 11 og 12 Dpo.
Jeg testet positivt på CB digital 13 dpo.

I dag, 16 dpo... Negativ CB digital. Ingen blødning....

Noen som har opplevd dette før?
Rimelig deppa her.

Vis vedlegget 243680 Hei

Jeg testet positivt med vanlig CB 11 og 12 Dpo.
Jeg testet positivt på CB digital 13 dpo.

I dag, 16 dpo... Negativ CB digital. Ingen blødning....

Noen som har opplevd dette før?
Rimelig deppa her.
Kan rett og slett hende det er en kjemisk, at hcg nivået ditt nå er på tur ned før du begynner å blø :( Ved begge mine SA var første tegn svakere tester, hcg sank en stund hos meg før smertene og blødningene kom. Har du åpnet testen og sett hvordan den ser ut inni? Eller brukt en annen test du kan sammenligne styrken med?:Heartred

Kan rett og slett hende det er en kjemisk, at hcg nivået ditt nå er på tur ned før du begynner å blø :( Ved begge mine SA var første tegn svakere tester, hcg sank en stund hos meg før smertene og blødningene kom. Har du åpnet testen og sett hvordan den ser ut inni? Eller brukt en annen test du kan sammenligne styrken med?:Heartred

Ahh... Kan være. Har ikke åpnet testen. Men det kan jeg gjøre. Har ingen annen test å sammenligne med. Omg! Dette var så lite forventet :(

Takk for svar :)

Ahh... Kan være. Har ikke åpnet testen. Men det kan jeg gjøre. Har ingen annen test å sammenligne med. Omg! Dette var så lite forventet :(

Takk for svar :)
Skjønner godt hvordan den følelsen er! Det er lov å håpe at det bare er lav hcg enda og at urinen var lite konsentrert. Men det finner du enklest ut ved å sammenligne utviklingen over noen dager. Jeg krysser fingrene for deg :Heartred Vet så altfor godt hvordan en eventuell skuffelse føles.

Skjønner godt hvordan den følelsen er! Det er lov å håpe at det bare er lav hcg enda og at urinen var lite konsentrert. Men det finner du enklest ut ved å sammenligne utviklingen over noen dager. Jeg krysser fingrene for deg :Heartred Vet så altfor godt hvordan en eventuell skuffelse føles.

Takk :Heartred Litt knust akkurat nå. Har legetime i dag, så får jeg høre hva legen sier....

Huff så vondt du må ha det nå. Jeg skal krysse fingrene for at urinen var lite konsentrert og at du får ta blodprøve og se hva HCGen måler. Klem [emoji173]️

Skjedde her i mars. Fin strek 13 dpo, 16/17 dpo var testen helt blank og jeg begynte blø dagen etter. Håper du får positive svar hos legen ❤️

:Heartbigred

Skjedde her i mars. Fin strek 13 dpo, 16/17 dpo var testen helt blank og jeg begynte blø dagen etter. Håper du får positive svar hos legen ❤️

Har tatt blodprøve hos legen. Skal ta ny om en uke. Tippet vel det kommer en blødning før den tid :(
Bra du er gravid igjen nå :)

Uff, så utrolig leit! Har opplevd det samme, og det er skikkelig drit[emoji20] håper det kan være urinkonsentrasjonen som gjør det! Krysser fingrene for deg!

Back
Topp