Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan rett og slett hende det er en kjemisk, at hcg nivået ditt nå er på tur ned før du begynner å bløVis vedlegget 243680 Hei
Jeg testet positivt med vanlig CB 11 og 12 Dpo.
Jeg testet positivt på CB digital 13 dpo.
I dag, 16 dpo... Negativ CB digital. Ingen blødning....
Noen som har opplevd dette før?
Rimelig deppa her.

Kan rett og slett hende det er en kjemisk, at hcg nivået ditt nå er på tur ned før du begynner å bløVed begge mine SA var første tegn svakere tester, hcg sank en stund hos meg før smertene og blødningene kom. Har du åpnet testen og sett hvordan den ser ut inni? Eller brukt en annen test du kan sammenligne styrken med?
![]()
Skjønner godt hvordan den følelsen er! Det er lov å håpe at det bare er lav hcg enda og at urinen var lite konsentrert. Men det finner du enklest ut ved å sammenligne utviklingen over noen dager. Jeg krysser fingrene for degAhh... Kan være. Har ikke åpnet testen. Men det kan jeg gjøre. Har ingen annen test å sammenligne med. Omg! Dette var så lite forventet
Takk for svar![]()
Vet så altfor godt hvordan en eventuell skuffelse føles.Skjønner godt hvordan den følelsen er! Det er lov å håpe at det bare er lav hcg enda og at urinen var lite konsentrert. Men det finner du enklest ut ved å sammenligne utviklingen over noen dager. Jeg krysser fingrene for degVet så altfor godt hvordan en eventuell skuffelse føles.
Litt knust akkurat nå. Har legetime i dag, så får jeg høre hva legen sier....Huff så vondt du må ha det nå. Jeg skal krysse fingrene for at urinen var lite konsentrert og at du får ta blodprøve og se hva HCGen måler. Klem [emoji173]️

Skjedde her i mars. Fin strek 13 dpo, 16/17 dpo var testen helt blank og jeg begynte blø dagen etter. Håper du får positive svar hos legen![]()