Pocha
Forelsket i forumet
Jeg var på jobb i dag og det kom en kollega bort til meg og spurte når jeg skulle ha baby. Jeg lurte på hvem som hadde sagt noe, men hun sverget på at det var ingen. Hun bare så det på meg. Ikke på magen, men på hele meg. Har jo hørt om sånt før. Noen kan bare se det på ansiktet, men hvordan i alle dager er det mulig?? Har ansiktet mitt forandret seg liksom??? Og det er litt tøft å spørre sånn rett ut. Tenk om det hadde vært feil. Var hun virkelig SÅ sikker???
Jeg ble litt sjokkert og måtte fortelle det til en annen kollega så nå vet hun det også. Det er ikke lett å holde det hemmelig. Jeg forteller det til en ny nesten hver dag nå... Jeg jobber på en skole og er i kontakt med en god del barn så jeg vil ikke det skal bli offentlig enda. Tenk om jeg skulle miste så må jeg forklare det for 100 barn... Ikke ønskelig!
Jeg ble litt sjokkert og måtte fortelle det til en annen kollega så nå vet hun det også. Det er ikke lett å holde det hemmelig. Jeg forteller det til en ny nesten hver dag nå... Jeg jobber på en skole og er i kontakt med en god del barn så jeg vil ikke det skal bli offentlig enda. Tenk om jeg skulle miste så må jeg forklare det for 100 barn... Ikke ønskelig!