Hvordan er det mulig???

Pocha

Forelsket i forumet
Jeg var på jobb i dag og det kom en kollega bort til meg og spurte når jeg skulle ha baby. Jeg lurte på hvem som hadde sagt noe, men hun sverget på at det var ingen. Hun bare så det på meg. Ikke på magen, men på hele meg. Har jo hørt om sånt før. Noen kan bare se det på ansiktet, men hvordan i alle dager er det mulig?? Har ansiktet mitt forandret seg liksom??? Og det er litt tøft å spørre sånn rett ut. Tenk om det hadde vært feil. Var hun virkelig SÅ sikker???

Jeg ble litt sjokkert og måtte fortelle det til en annen kollega så nå vet hun det også. Det er ikke lett å holde det hemmelig. Jeg forteller det til en ny nesten hver dag nå... Jeg jobber på en skole og er i kontakt med en god del barn så jeg vil ikke det skal bli offentlig enda. Tenk om jeg skulle miste så må jeg forklare det for 100 barn... Ikke ønskelig!

Jeg litt sånn selv. Prøver liksom å speide på folk og se om de er gravide eller ei. Kanksje hun er slik.

Sånn er litt kjedelig!! Tanta mi som bor langt unna så bilde av meg for noen dager siden, og spurte meg om jeg var gravid[&:] Jeg nekta for harde livet, og lata som om jeg blei skikkelig fornærma og har begynt på slankekur,haha[:D]

Min egen mor spurte om det samme, og da var det bare en uke etter befruktning!!! Jeg hadde jo ikke testet selv enda, men hun var skråsikker. Hadde visst noe med hele meg å gjøre. Temperamentet, ja væremåten generelt som tydeligvis var noe annet. Og hun hadde jo rett, selv om jeg nekta for det[X(] Men så skal det også sies at jeg fikk alle nevnelige symptomer uforskammet tidlig. Kvalmen kom med en gang, luktesansen, og temperamentet ja... I forrige svangerskap så vi ikke noe til disse "hormonene". Denne gang derimot, ho hoi!!!

ORIGINAL: Nnem

Jeg litt sånn selv. Prøver liksom å speide på folk og se om de er gravide eller ei. Kanksje hun er slik.

hehe.. sånn er jeg også! [:D] på min jobb har de også begynt å utspørre meg, man kan vel egentlig si at de vet det uten at jeg ville bekrefte det da... [8D] har heller ikke lyst å gå rundt og forklare meg hvis det skulle gå galt...

ja mange kan sjå det.....synst det er heilt utrulig[:)]
ej var og traff mamma og der var bestemor og bestefar også...
så når dagen var over ringte bestemor til mamma og sa med streg stemme:
du kan berre ikkje sei noke anna,men martine er gravid[8|]
ho he no meir enn nok men gutten ho he[8|]

(må berre legge til at ej he bestemor fra helvete[;)])

så da var ej avslørt gitt[&o]

Back
Topp