Hvordan er det mulig....

Fordøyelsessystemet jobber tregere under graviditet for at næring skal tas bedre opp til mor å barn, samt mye luft, og at man ikke legger klarer å holde magen inne( akkurat som det blir litt slappere. Når man ligger på ryggen så kan man kjenne livmoren, og så langt nede og "liten" er den foreløpig:) og livmoren tar alt litt plass å trykker litt opp mot tarmene osv så er nok tvilsomt babyen som lager bulen:)

Ja det er akkurat det. Den lille opptar jo bare en liten plass nederst, men magen popper ut som den tok mye større plass en som så.. NOE må d jo være som "tar plass" der, jeg har bare ikke skjønt hva :p I tillegg kjenner jeg at jeg blir sånn smålig irritert, f.eks andre forum - hvor de legger ut bilde av MAGEN, og har fått stor mage allerede i uke 3-4.. :eek: Og mange skjønner ikke at det lille der inne kun er på str med en ert f.eks :p Dette mage hysteriet tar jo helt av.
Men seriøst, jeg VET at babyen tar minimalt med plass, men bare skjønner ikke greia med at magen allerede skal begynne å ta form.... :eek:

Derfor nekter jeg å ta magebilde enda. Det er jo ikke en babymage! Mage har jeg absolutt. Luft vann, tregere avføring, hele pakka. Litt skvisa tarmer, men ikke så mye enda. Men mage, ja.

Ja det er akkurat det. Den lille opptar jo bare en liten plass nederst, men magen popper ut som den tok mye større plass en som så.. NOE må d jo være som "tar plass" der, jeg har bare ikke skjønt hva :P I tillegg kjenner jeg at jeg blir sånn smålig irritert, f.eks andre forum - hvor de legger ut bilde av MAGEN, og har fått stor mage allerede i uke 3-4.. :o Og mange skjønner ikke at det lille der inne kun er på str med en ert f.eks :P Dette mage hysteriet tar jo helt av.
Men seriøst, jeg VET at babyen tar minimalt med plass, men bare skjønner ikke greia med at magen allerede skal begynne å ta form.... :o
Jeg synes det er verre med alle de som tar bilde av en så godt som flat mage, og kommenterer at de har blitt såååååå oppblåst og mye større! ;) :p Da flirer jeg litt :)

Back
Topp