HVordan er det mulig

NoahSmom

Glad i forumet
At en så liten gutt kan Spy såååååå mye! Trillet han i vognen får og få han til og sove.. pluttselig sto det en foss ut av munnen hans. Hadde jo spent han fast så der sto jeg og sleit med spystrålen rett på meg. Det ga seg ikke heller vettu og måtte jo få han ut! Så nå får jeg vasket dunposen hans og alt trekk på vogna som gikk ann og tas av. Glad jeg har en buggis nå som nesten alle deler er vaskebare ja! SHIT... blei helt satt ut! Nå sover han igjen og håper han blir fort frisk!!!
Hvor lenge pleier sånt og vare egentlig??

åååååh, stakkar lille og stakkar mamman [&:] Masse god bedring!!! Har ikke noen erfaringer med oppkast jeg altså, men dytter og håper noen andre har!

ORIGINAL: JeanetteR

åååååh, stakkar lille og stakkar mamman [&:] Masse god bedring!!! Har ikke noen erfaringer med oppkast jeg altså, men dytter og håper noen andre har!

Stakkar [:(]

God bedring's klemmer

Stakkar!
Her er vi nettopp ferdige med spysyke!
Lillo hadde feber i tre dager, og kastet opp i to. Nå har hun fått innfluensa, men er bare snørrete oh hoster.

Det som hjalp da hun spydde var utvanna cola.. Eneste hun klarte å holde nede den førsstte dagen, andre dagen fikk jeg i henne litt fruktmos, gav cola da også.

Masse god bedring!!

Back
Topp