Hvordan er det mulig?!

Mars09ogJanuar11

Elsker forumet
Formen min blir bare verre å verre!!!

Alt jeg spiser nå kommer opp[:'(] Spiste noen druer og noen få chipsflak, det kom opp etter en stund!

Igår klarte jeg bare å holde på 1 glass vann, 1 glass juice og to brødskiver med smør.

Trodde man skulle bli bedre, men her blir det bare verre!

Andre her som bare blir verre å verre??? eller blir alle bare bedre i formen???

Jeg er så kvalm så kvalm jeg og. Sitter og brekker meg i skrivende stund [:'(] Drittlei!

Håper kvalmen slipper dere snart. Jeg er så glad jeg ikke sliter med dette. Det høres fryktelig slitsomt ut[&:] 

ORIGINAL: Kristine79

Jeg er så kvalm så kvalm jeg og. Sitter og brekker meg i skrivende stund [:'(] Drittlei!

Jeg er også drittlei! Nå har jeg ikke fått i meg mye de siste døgnene[:(] Sambo er bekymret stakkar!

Her begynte det med kvalme hele tiden, så av og til oppkast. Å igår kastet jeg opp 4 ganger, å i dag 1 gang. Selv om det jeg har spist er en superduper mini dose!

Hjelper ikke spise litt hver 3 time, det kommer bare opp nå[:'(]

søta forsøk med popcorn..
cips kan være alt for "krafig" med tanke på at den gykemiske indeksen i potetene som blir brukt er høy..
og druer er ganske sure i seg selv.
og prøv å rist skivene før du spiser de.
juice er også veldig surt, og vannet er ikke alltid nok for å roe ned "gemyttene" i magen.

selv har jeg greid å starte å holde på maten etter nesten 8 uker med konstant kvalme og ekstrem oppkaste..
spiser mindre enn normalt ennå, men det begynner å komme seg.

også forsøk å lag smoothie. det er det eneste som har holdt meg ute av sykehus disse ukene.

ORIGINAL: turteldue

søta forsøk med popcorn..
cips kan være alt for "krafig" med tanke på at den gykemiske indeksen i potetene som blir brukt er høy..
og druer er ganske sure i seg selv.
og prøv å rist skivene før du spiser de.
juice er også veldig surt, og vannet er ikke alltid nok for å roe ned "gemyttene" i magen.

selv har jeg greid å starte å holde på maten etter nesten 8 uker med konstant kvalme og ekstrem oppkaste..
spiser mindre enn normalt ennå, men det begynner å komme seg.

også forsøk å lag smoothie. det er det eneste som har holdt meg ute av sykehus disse ukene.

Popcorn kommer rett opp igjen[:'(]
Ristet skive kommer også opp igjen[:(]

Smoothie kommer også opp igjen[:'(]

Kroppen min støter alt opp nå om dagene, og jeg som HATER å spy!

Takk for tips[:)] Selv om jeg har prøvd det meste...

ORIGINAL: Curl

uff, det hørtes ikke bra ut. har du hørt med legen om du får kvalmestillende midler? Prøvd Seaband?

Nei, men min far er lege så skal snakke med han når han kommer hjem fra hytten på torsdag. Seaband har jeg prøvd, men synes ikke det hjalp og det strammet sånn.

Jeg ble verre i uke 12-13... [:'(][:'(] og så bedre i uke 15! [:)] Og nå er formen omtrent helt topp! [:)]
Håper det snur snaaaaart!!! [:)] Føler med deg!

ORIGINAL: Sienna3

Jeg ble verre i uke 12-13... [:'(][:'(] og så bedre i uke 15! [:)] Og nå er formen omtrent helt topp! [:)]
Håper det snur snaaaaart!!! [:)] Føler med deg!

Det hørtes lovende ut[:)] Håper det skjer med meg også[:D]

Jeg ble også bare verre i uke 12!

Har ei jente i familien som bare ble verre også, ende opp med innleggelse, så håper virkelig du snart klarer å holde på maten

Når eg var så dårlig som deg så endte eg opp med å ta ein tablett til slutt, etter å ha snakka med jordmor. Det hjalp, og eg klarte å holda på maten etterpå. Det blei på ein måte eit vendepunkt for meg.

Back
Topp