Hvordan er det mellom dere?

enogtosmå

Gift med forumet
Hvordan er det mellom dere og deres partnere? Er alt rosenrødt hele tiden? Krangler dere innimellom? Har dere opp og ned-perioder? Om dere har nedperiode, hender det at du tenker hva dere egentlig har sammen å gjøre?

Er bare nysgjerrig på hvordan andres forhold er :)

Vi har det veldig bra sammen.
Vi har hatt våre nedturer men har kjempet oss igjennom de og kommet sterkere tilbake!

Blir litt surmuling innimellom men det er kun når vi er trøtte og gretne!
Men det går lika fort over som surmulingen kom :)

Vi gir hverandre pusterom og pleier kjærligheten samtidig :)

Nå har ikke vi vært sammen så lenge da(6 mnd), men alt er ikke baaare rosenrødt nei. Men stort sett er vi enige og veldig kjær ja :) Vi krangler ikke, men vi kan diskutere heftig da, sånn blir det når vi er to veldig påståelige mennesker som alltid skal ha rett.

De fleste har vel opp og ned perioder, men det er jo alltid en grunn til at man blir eller drar. Har tenkt tanken engang, men da vrei jeg om de vonde tankene til positive i stedet, som f.eks hvor flink han er med gutten, hjelper til hjemme og hvor godt han tar vare på meg og jobber for at vi begge skal få bidra i hverdagen :)

Opp og nedturer tror jeg er normalt i de aller aller fleste forhold. De som sier noe annet må være noen meget få (og rare.. :P) unntak.

Tja.. Vi var gjennom en nedperiode før sommeren. Jobb, tidsklemma, samvittighet osv osv.

Ikke en eneste gang tenker jeg på at vi bør gjøre det slutt eller noe. Jeg er nokså realistisk så jeg vet at nedperioder kommer en gang i blant og at det går over.

Det jeg synes er viktig er at vi snakker om det.Sier at selv om det blir lite tid til hverandre, lite samtaler og lite kyss-klapp og klem så elsker jeg han. Så er det iallefall sagt ;o)

Her krangler vi innimellom og av og til synes jeg han er verdens største idiot og fantaserer om min egen kåk uten hans rot og skitne sokker. Og andre ganger har vi det helt fantastisk :D Tror de færreste forhold har det rosenrødt hele tiden. Vi er nok ganske temperamentsfulle begge to, men heller det - var sammen med en som var konfliktsky i mange år, og som trakk seg unna enhver antydning til diskusjon og kjedeligere forhold skal du leite lenge etter... :)

Vi har det utrolig godt sammen. Folk tror vi juger om forholdet vårt, at vi ikke kan ha det SÅ bra, men det har vi :)

Av og til har jeg surmulingperioder som går over to dager. Men utenom det krangler vi svært lite.

Og vi sier at vi elsker hverandre minst to ganger om dagen, og det synes jeg er godt :)

Vi krangler aldri, men diskuterer litt. Men blir veldig lite alenetid på kveldene, for ungene maser sånn, hehe.
Jeg er godt irritert på han til tide, mest pga. husarbeid å sånt. Men alt i alt har vi det veldig bra sammen. Å har snart 10-års bryllupsdag

Å vi er sånn at vi kan virkelig slenge dritt til hverandre, på tull altså. Men sier ifra hvis det er noe vi ikke skal tulle med... Er ganske gøy, hehe...

Som akkurat nå, han sier: *kvinnemenneske, lag noe mat til meg* jeg svarer: *drit å dra* hehe. Vi er bare sånn, å lurer litt på om vi er de enneste som holder på sånn, hehe

Rosenrødt er det vell ingen som har det:p Hehe!
Vi krangler sjelden. Hvis han blir sint for noe må han ha 2 minutter alene, så prater vi rolig om det etterpå. Det irriterer meg at han blir sint på den måten for han kan slenge med døren, men han er bare slik og jeg kan ikke forandre det.. Jeg har forsøkt!
Men selv har jeg sikkert feil som han skulle ønske var annerledes også! :)
Har vært inne på tanken ang det om vi har noe sammen å gjøre flere ganger. Men de tankene kommer når jeg virkelig trenger alenetid. Jeg vet at gresse ikke er grønnere på den andre siden! Ingen menn kan måle seg med han jeg har i forhold til hva jeg vil ha.

Kan skrive til i morgen... :p

Back
Topp