Hvordan er det med treningen jenter?

*Zion*

Blir kjent med forumet
Jeg er til vanlig veldig aktiv og trener mellom  3 og 5 ganger i uka. Men nå etter at jeg har blitt gravid har det blitt veldig ¨dårlig med dette. Hvis jeg skal trene på morgenen er jeg for kvalm og hvis jeg skal trene på kvelden er jeg trøtt og slapp.

Er det noen andre som har det på samme måten?

Var veldig aktiv jeg også. Men i april mistet jeg spiren pga trening. Så tør ikke helt enda, venter litt til. også er det jo som du sier, kvalm på morningen og trøtt på kvelden.

Jeg har prøvd meg på et par løpeturer, men har ikke kommet langt før kvalmen har stoppet meg. Håper på å komme i gang igjen når den verste kvalmen har gitt seg.

Dessverre dårlig med trening her også.
Måtte sykmelde meg pga kvalmen, men håper det gir seg snart.

Jeg har heller ikke fått trent... Er for kvalm og sliten.. Og så jeg som burde trene for å holde bekkenplagene i sjakk... Satser på å komme sterkt tilbake når kvalmen gir seg! :-)

Jeg har den siste uken gått fra trening 5 dager i uken til 0, har det forferdelig med det men kroppen sier nei. Kvalm hele dagen, kommer hjem og rett på sofaen. zzz
Jeg hadde gledet meg til et aktivt og sunt svangerskap i forhold til mitt forrige.
Håper det gir seg snarest så vi får komme i gang igjen
Lykke til, alle sier det går over

Dårlig med trening her også om dagen :( Plagsomt,men klarer rett og slett ikke. I dag skulle jeg prøve meg på helgvask,måtte ta pauser heletiden pga brekninger,men sta som jeg er skulle jeg fullføre! Tok noen timer kan man si,lå rett ut på sofaen etterpå.Håper på å bli litt piggere etterhvert så jeg kan komme igang igjen med normal trening.Fælt å føle seg så lat altså.

Dårlig med trening her også:/
Men prøver å gå en tur til dagen:) Om den ikke er så lang, er ikke det så viktig, bare at jeg får beveget meg:)

eneste jeg gjør av trening er at jeg danser en gang i uka  Men jeg skal virkelig begynne å gå flere turer, prøve å gjøre det hver dag

Så bra at det er flere enn meg som har det på denne måten :) Håper det snur for oss alle etter hvert som ukene går!

spirenr2 skrev:
Var veldig aktiv jeg også. Men i april mistet jeg spiren pga trening. Så tør ikke helt enda, venter litt til. også er det jo som du sier, kvalm på morningen og trøtt på kvelden.

Kan jeg spørre hvordan du vet at det var pga trening at du mistet spiren? Trodde at trening i hovedsak ikke var grunn til SAer... :S

Jeg har i utgangspunktet vært veldig lat. Men pga overvekt og insulinresistens er det veldig viktig at jeg kommer igang -dette ønsker eg av eget initiativ. Men pga bødningen jeg hadde så tar jeg det med ro en uke til tenker jeg -vil føle meg trygg før jeg starter:S

Jeg går litt turer eneste, ikke alltid jeg orker det en gang :/ men målet er å gå jevnlig tur, helst hver dag.

Back
Topp