Hvordan er det med symptomene?

trolli

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Er mye mindre øm i brystene i dag, mindre stikninger i magen og mindre trøtt. Kjenner frustrasjonen bygger seg opp. Blir så redd. Hver gang jeg har mistet minsker symptomene. Begynner å murre mer i magen.
Hvordan er det med dere og symptomer? Kommer de å går eller blir det bare mer å mer?
 
Er bare tørst, ellers ingen symptomer.. Drikker mange liter hver dag og må stå opp om natten for å drikke! Vann altså :) Men ellers lite symptomer, så vanskelig å si...
 
Jeg er kvalm og trøtt i bølger. Mens murring innimellom! Ingen ømme bryster.. Så synes ikke selv jeg har så sterke symptomer, men veldig tidlig da 4+1
 
Her har puppene tatt seg opp de siste to dagene, men har variert fra dag til dag ja.
Ellers er jeg også super tørst hele tiden, og i går begynte jeg å bli litt småkvalm og det har jeg vært i dag også.

Men det verste er i grunnen at jeg e så skjelven hele tiden.
Noen andre som blir det?
Sliter normalt litt med at blodsukkeret mitt synker veldig hvis det går for lang tid mellom måltider. Da blir jeg småkvalm, skjelven, slapp og kaldsvetter.
Føles litt ut som det. Kan det ha en sammenheng?
 
flust av symptomer gitt............ noen kommer mens andre går.. :P
 
nå begynner kvalmen å ta seg opp... og er stuptrøtt dagen lang.. er uke 7 i mårra..
 
Kvalmen blir bare værre og værre. men skal ikke klage :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
I går var symptomene helt borte, ble stressa av det, men i dag er de tilbake igjen. Har ikke hatt så voldsomme symptomer dette svangerskapet her (så langt). Hadde et "symptomfritt svangerskap" med snuppa og.
 
Herregud, jeg er såååååååå trøtt!!! De siste dagene har jeg rett og slett måttet lure meg til en liten lur midt i arbeidsdagen, for har ikke klart å holde øynene oppe. Flaut å være hos kunde å sitte å gjeeeespe konstant.... :-p Ellers kjennes puppene ut som de skal sprikke hvert øyeblikk, mens kvalmen foreløpig er til å holde ut (spydde som en gris forrige svangerskap og frykter det kommer etter hvert denne gangen også). Nå har jeg fått junior i seng og er klar for dagens andre lur før jeg må ta unna det kontorarbeidet jeg sluntret una tidligere i dag...... gjeeeeeeeeeeesp!
 
Har ømme pupper jeg nå:P Etter at jeg trodde jeg mistet forsvant symptomene å:P Placebo? Men de kommer vel tilbake snart:)
 
Har nok av symptomer. Orker ikke flere nå...
 
Akkuratt nå fikk jeg veldig smerte i korsryggen:( Kjenner ut som senebetennelse som banker seg inn der!:/ Skulle ikke vært så rask med å fraskrive meg symptomer:/ Men kan godt ta over noen symptomer for dere som har mye?:)
 
KVAAAAALM....
 
Back
Topp