M
Moderator Kristin
Guest
Er du fortsatt kvalm? Kjenner du det i bekkenet?
Hvordan er det med deg nå?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, de puppene hadde jeg nesten glemt. Det er grusomt!Brekker meg til tider. Går jeg mye går det utover korsryggen. Fortsatt ømme pupper! Ellers er det ikke så mye. Gleder meg til jeg kjenner liv
Det skjønner jeg godt altså! Ikke lett å være mamma og sliten Husk å ta deg noen velfortjente pustepauser innimellomKänns mer och mer i bekkenet ja... hjälper inte direkt på med en trå-åring som skadat foten och gärna vill bli buren... ellers en ny förkylning så det känns som jag snart hostar ut ungen. Hostar til jag spyr... Livmor har lossnat från ligamenten och hives runt i hela magen känns det som Hormonell och trött på att vara dårlig. Får dåligt samvete over de to andra som mest får kjeft
Heh ja.. har jeg på bh må den løsnes 10 min før den skal av så puppene kan finne sitt naturlige nivå! Haha. men premien er verdt detÅh, de puppene hadde jeg nesten glemt. Det er grusomt!
Gleder meg til dere begynner å kjenne liv, det er en så herlig opplevelse! Helt til barnet finner ribbena da
Åh, de puppene hadde jeg nesten glemt. Det er grusomt!
Gleder meg til dere begynner å kjenne liv, det er en så herlig opplevelse! Helt til barnet finner ribbena da
Det skjønner jeg godt altså! Ikke lett å være mamma og sliten Husk å ta deg noen velfortjente pustepauser innimellom
Ja, husker jeg bannet godt innimellom når han satte noen fulltreffere innimellom.puppene er ikke så ille med barn nr tre! da har dem väl vart så töjda så det ikke er så ille. Med första var det grusomt!! Här är det dult og spark nedten hver dag! Elsker det! gleder mig till pappan kan känna utanpå! Men ja när dem rekker opp till revbenen är det inte fullt sååå kos lenger. Husker nr to kändes ut som han hängde i knävecken i revbenen en stund... samtidigt ett godt tecken på att huvudet er nedåt
Nei, hva i all verden vi tenker på, det har jeg lurt på noen ganger. Det er jo litt galskap selv om premien er helt fantastisk.nej lurer innimellom på hva man driver med... vad är det för magiska gale-hormoner som gör att vi har lust på det här om og om igen? Lurer litt på hvor man henter energien fra. Men det är ju så mye man får igen fra de små! Nå som förkylningen tatt mig frågar tre-åringen ofta: Går det bra mamma?
Det gjorde jeg ogsåHeh ja.. har jeg på bh må den løsnes 10 min før den skal av så puppene kan finne sitt naturlige nivå! Haha. men premien er verdt det
Nei, hva i all verden vi tenker på, det har jeg lurt på noen ganger. Det er jo litt galskap selv om premien er helt fantastisk.
Pappsen her kjente for første gang utenpå i kveld, så kos! Har to andre barn som venter i spenning på å få kjenne, men han er self mest aktiv sent på kvelden!puppene er ikke så ille med barn nr tre! da har dem väl vart så töjda så det ikke er så ille. Med första var det grusomt!! Här är det dult og spark nedten hver dag! Elsker det! gleder mig till pappan kan känna utanpå! Men ja när dem rekker opp till revbenen är det inte fullt sååå kos lenger. Husker nr to kändes ut som han hängde i knävecken i revbenen en stund... samtidigt ett godt tecken på att huvudet er nedåt
Jeg har det fint! Syns disse månedene frem til man blir for tung er prime time, etter mange uker med trøtthet, kvalme og bekymringEr du fortsatt kvalm? Kjenner du det i bekkenet?
Sitter på han?? Jeg føler jeg moser han flat når jeg bøyer meg ned sittende for å ta på sokker etc....!kjennes ut som jeg sitter på han av og til,, og må spise hver 2, time ellers begynner jeg å brekke meg..
ellers går d bra =)
Sitter på han?? Jeg føler jeg moser han flat når jeg bøyer meg ned sittende for å ta på sokker etc....!