Hvordan er det med svangerskaps plagene nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Er du fortsatt kvalm? Kjenner du det i bekkenet?

Hvordan er det med deg nå?

Känns mer och mer i bekkenet ja... hjälper inte direkt på med en trå-åring som skadat foten och gärna vill bli buren... ellers en ny förkylning så det känns som jag snart hostar ut ungen. Hostar til jag spyr... Livmor har lossnat från ligamenten och hives runt i hela magen känns det som :laughing021 Hormonell och trött på att vara dårlig. Får dåligt samvete over de to andra som mest får kjeft :crybaby2

Brekker meg til tider. Går jeg mye går det utover korsryggen. Fortsatt ømme pupper! Ellers er det ikke så mye. Gleder meg til jeg kjenner liv :)
Åh, de puppene hadde jeg nesten glemt. Det er grusomt!
Gleder meg til dere begynner å kjenne liv, det er en så herlig opplevelse! Helt til barnet finner ribbena da :P

Känns mer och mer i bekkenet ja... hjälper inte direkt på med en trå-åring som skadat foten och gärna vill bli buren... ellers en ny förkylning så det känns som jag snart hostar ut ungen. Hostar til jag spyr... Livmor har lossnat från ligamenten och hives runt i hela magen känns det som :laughing021 Hormonell och trött på att vara dårlig. Får dåligt samvete over de to andra som mest får kjeft :crybaby2
Det skjønner jeg godt altså! Ikke lett å være mamma og sliten :Heartbigred Husk å ta deg noen velfortjente pustepauser innimellom

Gleder meg til dere begynner å kjenne liv, det er en så herlig opplevelse! Helt til barnet finner ribbena da :p
Heh ja.. har jeg på bh må den løsnes 10 min før den skal av så puppene kan finne sitt naturlige nivå! Haha. :P men premien er verdt det :)

Gleder meg til dere begynner å kjenne liv, det er en så herlig opplevelse! Helt til barnet finner ribbena da :p

puppene er ikke så ille med barn nr tre! da har dem väl vart så töjda så det ikke er så ille. Med första var det grusomt!! Här är det dult og spark nedten hver dag! Elsker det! gleder mig till pappan kan känna utanpå! Men ja när dem rekker opp till revbenen är det inte fullt sååå kos lenger. Husker nr to kändes ut som han hängde i knävecken i revbenen en stund... samtidigt ett godt tecken på att huvudet er nedåt :dance018

Det skjønner jeg godt altså! Ikke lett å være mamma og sliten :Heartbigred Husk å ta deg noen velfortjente pustepauser innimellom

nej lurer innimellom på hva man driver med... vad är det för magiska gale-hormoner som gör att vi har lust på det här om og om igen? :laughing021 Lurer litt på hvor man henter energien fra. Men det är ju så mye man får igen fra de små! Nå som förkylningen tatt mig frågar tre-åringen ofta: Går det bra mamma?:Heartbigred

puppene er ikke så ille med barn nr tre! da har dem väl vart så töjda så det ikke er så ille. Med första var det grusomt!! Här är det dult og spark nedten hver dag! Elsker det! gleder mig till pappan kan känna utanpå! Men ja när dem rekker opp till revbenen är det inte fullt sååå kos lenger. Husker nr to kändes ut som han hängde i knävecken i revbenen en stund... samtidigt ett godt tecken på att huvudet er nedåt :dance018
Ja, husker jeg bannet godt innimellom når han satte noen fulltreffere innimellom.

nej lurer innimellom på hva man driver med... vad är det för magiska gale-hormoner som gör att vi har lust på det här om og om igen? :laughing021 Lurer litt på hvor man henter energien fra. Men det är ju så mye man får igen fra de små! Nå som förkylningen tatt mig frågar tre-åringen ofta: Går det bra mamma?:Heartbigred
Nei, hva i all verden vi tenker på, det har jeg lurt på noen ganger. Det er jo litt galskap selv om premien er helt fantastisk.

Nei, hva i all verden vi tenker på, det har jeg lurt på noen ganger. Det er jo litt galskap selv om premien er helt fantastisk.

Ja og på noe magisk vis så glemmer man allt det jävliga som melkespreng, utvidet underliv, mängder med blod, sövnlösa nätter, man luktar konstant sur melk og gulp, hela toppen er genomvåt av melk fordi du glemt ammeinnlegg. Så husker man bara den ljuva babylukten från deres huvud og de små fingrene som holder runt fingern din, den rosa skyen som tar dig med på tur når du får det första tandlösa smilet eller får för första gången höra: mamma :Heartbigred åh ja, därför gör vi detta :love7

kjennes ut som jeg sitter på han av og til,, og må spise hver 2, time ellers begynner jeg å brekke meg..
ellers går d bra =)

Pappsen her kjente for første gang utenpå i kveld, så kos! Har to andre barn som venter i spenning på å få kjenne, men han er self mest aktiv sent på kvelden!

kjennes ut som jeg sitter på han av og til,, og må spise hver 2, time ellers begynner jeg å brekke meg..
ellers går d bra =)
Sitter på han?? :happy7 Jeg føler jeg moser han flat når jeg bøyer meg ned sittende for å ta på sokker etc....!

Sitter på han?? :happy7 Jeg føler jeg moser han flat når jeg bøyer meg ned sittende for å ta på sokker etc....!

ja,,,vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det.
kjennes som om livmora mi er en ball og kjenes som om jeg sitter på den av og til...

Generellt er jeg sliten , litt skuffa over at alle sier at 2 trimester er det beste også føler man seg bare mer og mer tom for energi.
Savner også å kunne gå lange turer med hunden i skogen :(Bekkenplager er så frustrerende ..

Fortsatt mye kvalm hver dag desverre.. Halebeinet er vondt og magen er enda treg.
Føler meg langt ifra fin form og innstilt på at det kommer å vare denne gangen :-/

Back
Topp